וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של רס"ן פרץ בהלוויה: הוא היה עמוד האש שלי

סמג"ד 12 בחטיבת גולני הובא למנוחות בבית העלמין בהר הרצל, לאחר שנהרג בהיתקלות עם חמושים ברצעות עזה. במהלך הלוויה זעקה אמו, ששכלה בן נוסף לפני 12 שנה: "לאן אלך ביום הזיכרון הראשון?" מפקד החטיבה ספד לאלירז: "אתה שלא ידעת פחד, הוכרעת ונלקחת מאיתנו"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אילן שניג)

רס"ן אלירז פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני שנהרג ביום שישי בהיתקלות עם חמושים בגבול רצועת עזה, מובא בשעה זו (חמישי) למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. ההלוויה נערכת בהשתתפות אלפי בני אדם. מוקדם יותר הוצב ארונו של פרץ בבית הכנסת בגבעת זאב, שקרוי על שם אחיו אוריאל פרץ, שנהרג בלבנון בשנת 1998.

אמו של אלירז, מרים עמדה בין קברו של אלירז לקברו של אחיו אוריאל שנהרג בקרב בלבנון בשנת 1998, וזעקה: "לאן אלך ביום הזיכרון הראשון? תמיד עודדת אותי להמשיך. היית עבורי עמוד האש לאורו המשכתי את חיי. עם ישראל איבד את אחד מטובי בניו. אתה לא רק הבן שלי אתה הבן של עם ישראל".

אחיו של אלירז, אביחי ואליאסף, קראו בדמעות קדיש על קברו של אחיהם. אחיו של אלירז, אביחי ספד לו ואמר: "לא הלכת לצבא כדי לגדוע חיי אחרים אלא כדי להמשיך את חיי עם ישראל". הוא פנה לאימו ואמר: "מנעי קולך מבכי כי יש שכר לפועלך".

מפקד חטיבת גולני אלוף משנה אבי פלד ספד לאלירז ואמר: "אתה שלא ידעת פחד, אתה שתמיד הסתערת בראש חייליך, הוכרעת ונלקחת מאיתנו. יכול אני לומר שאנו גאים שאלירז היה חלק ממשפחת גולני. גאים בכם על כך שגידלתם וחלקתם את חייכם עם אלירז בדרך של ערכים ונתינה אין קץ. מי ייתן ותהיה זו הבשורה הקשה האחרונה במשפחתכם". ראש מכינת עצמונה, והרב הצבאי הראשי הבא, הרב רפי פרץ ספד לתלמידו ואמר: "אלירז בני היקר, זכיתי ללמד ולחתן אותך. מלאך השם צבאות".

חברתו של אילן: איך ממשיכים מכאן?

מרים פרץ, אמו של אלירז ז"ל, ספדה אמש לבנה ואמרה כי חווה את ייסורי השלום בפינוי סיני וכעת הוא שילם את מחיר המלחמה. "אלירז היה ילד של אימא, ילד שאוהב, שמחבק, שהקים משפחה ונולדו לו ארבעה ילדים, אחת מהן תינוקת – גילי בת עמי – אותה לא יזכה לפגוש", אמרה האם. פרץ סיפרה כי ארבעת בניה שירתו בסיירת גולני.

"אני לא יודעת מה זה סיירת גולני, אבל אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת גולני של משפחת פרץ, אוהב את הלוחמים האלה, אוהב את אלירז שלי – גיבור חייל, ילד ששאף לחיים משמעותיים. לא היה רגע לא משמעותי בחייו. כל שעה בחייו היתה עשייה למען עם ישראל", אמרה.

פרץ הוסיפה כי אף אם, לא בצד הישראלי ולא בצד הפלסטיני רוצה במות ילדיה, אולם היא לימדה את ילדיה לחיות בגאווה בארץ ישראל. "החיים בארץ נקנים בכאב, הוא לא הלך למות, אלא כדי שאני ואתם נוכל לחיות כאן. הוא נהרג בשביל כולנו, כדי שנלך בגאווה", אמרה האם.

הלוויתו של סמ"ר אילן סביאטקובסקי נערכה בשעות הצהריים בבית העלמין הצבאי בראשון לציון. בגלי צה"ל דווח כי ליד הקבר עמדה חברתו הטובה של אילן, שירן שמאי, וספדה לו: "אני עומדת כאן, לא מאמינה שזה קורה. שככה אנחנו נפרדים. לא מאמינה שיותר לא אשמע את הצחוק המתגלגל שלך. אני מתגעגעת. איך ממשיכים?".

רב סרן אלירז פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני, בן 31, וסמ"ר אילן סביאטקובסקי, בן 21, חייל בגדוד נהרגו ביום שישי במהלך חילופי אש עם חמושים סמוך לכיסופים שבצפון רצועת עזה. שני חיילים נוספים נפצעו, אחד באורח בינוני והשני באורח קל ברגלו. הפצועים פונו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בחילופי האש נהרגו גם שני חמושים פלסטינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully