וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עבריין בכיר השתלט על מקלט ואיים על הדיירים

15.10.2012 / 19:25

תושב זכרון יעקב, שהשתחרר לאחרונה מהכלא לאחר שסיים לרצות עונש מאסר, חשוד כי יחד עם אדם נוסף אחסן בקבוקים למיחזור במקלט של בניין מגורים ברמת גן. החשודים מכחישים

עבריין בכיר נעצר היום (שני) סמוך לביתו בזכרון יעקב, בחשד לסחיטה באיומים. על פי החשד, השתלט האיש יחד עם אדם נוסף, שנעצר אף הוא, על מקלט בבניין מגורים ברחוב נגבה ברמת גן, ואחסן שם בקבוקים למיחזור, תוך שהוא מאיים על דיירי הבניין. האיש, שרק לאחרונה השתחרר מהכלא לאחר שסיים לרצות עונש מאסר בגין עבירות דומות, חשוד גם כי איים על אדם שחייב לו כסף.

לפני מספר שבועות הגיע למשטרת מחוז תל אביב מידע אודות ההשתלטות לכאורה. העבריין, ששמו הוזכר כחשוד במעשים, מהווה יעד מרכזי של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, ולכן הועבר התיק לטיפולה. כאמור, רק לפני מספר חודשים השתחרר החשוד מהכלא, לאחר שריצה עונש מאסר של כמעט שנתיים בגין עבירה דומה של סחיטה באיומים, בתחום עסקי מיחזור הבקבוקים. בימ"ר החלו לגבות עדויות מהשכנים ולבצע פעולות חקירה סמויות.

סגן-ניצב ניסים דאודי, ראש מפלג תשאול בימ"ר, סיפר לוואלה! חדשות כי "מהחקירה עולה חשד כי בעל פיצוציה הממוקמת בסמוך לבניין המגורים הפך את המקלט למחסן של העסק שלו, ואליו הצטרף עבריין המוכר לנו. הוא אחסן שם בקבוקים למיחזור, שמהווים על פי החשד נתח גדול מעסקיו. דיירי הבניין ניסו להתנגד למהלך, אך כשהבינו שמדובר באיש משפחת פשע שעומד מאחורי ההשתלטות - לא נותרה להם ברירה - אלא לשתף פעולה".

היום, כאמור, הפכה החקירה לגלויה עם מעצרם של שני החשודים. הם נלקחו לחקירה במשרדי הימ"ר, שם הכחישו את החשדות המיוחסים להם. לטענתם, הם לא השתלטו בכוח על המקלט, אלא עשו זאת בהסכמת הדיירים. מחר תבקש המשטרה בבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרם של שני החשודים. סנגורו של החשוד המרכזי, עורך הדין יניב שגב, סירב להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully