וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ארגון פשע ניסה לסחוט עסק בחוף בתל אביב

29.8.2012 / 19:50

בעל מועדון גלישה בחוף הדולפינריום טען כי בעל חנות מתחרה, המקושר למשפחת הפשע מוסלי, איים עליו ותקף את עובדיו. המתחרה שנעצר טוען: "אני הקורבן בפרשה"

בעל מועדון גלישה בחוף הדולפינריום בתל אביב טוען כי בעלים של חנות חדשה במתחם ניסה לסחוט אותו בעזרת חברי ארגון הפשע של משפחת מוסלי. בית משפט השלום בתל אביב הורה אתמול (שלישי) להאריך את מעצרם של שבעה חברי ארגון הפשיעה בחשד למעורבות בניסיון הסחיטה עד יום שישי. בעל החנות, שנעצר גם כן על ידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, טען כי הוא קורבן הסחיטה בפרשה.

בלב הסכסוך ניצב מתחם הכולל מסעדה, מועדון גלישה וחנות לממכר ציוד גלישה. בחלקו האחורי של המבנה הוקמה באחרונה חנות מתחרה המוכרת ציוד גלישה גם כן. על פי החשד, בעל החנות החדשה, שלומי עיני, רתם את הגורמים העבריינים כדי שיסייעו לו להשתלט על בתי העסק שבחזית המבנה.

מעדותו של בעל המתחם במשטרה עולה כי ביום שלישי שעבר התייצב אצלו עיני והציע לו להיכנס עמו לשותפות עסקית. הוא דרש ממנו בנוסף שיסיים את העבודה עם שותפו הנוכחי. בעל העסק סירב להצעה ולפי החשד עיני אמר לו בתגובה: "אל תעשה טעויות. אנחנו נגיע אליך מחר כדי לסגור את העסקה". למחרת הגיעו למעדון הגלישה עיני וארבעה גברים נוספים, ותקפו את עובדי המקום. הם השליכו לעברם כסאות ושולחנות. בלשי היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, עצרו את החמישה בצאתם מהמקום.

"אחד מארגוני הפשיעה הגדולים בארץ"

החשודים טענו כי המתחם הוא זה שאיים עליהם, וכי הוא תיאם עם המשטרה את הגעת הבלשים. "הוא צפה שיהיה בלגאן", אמר לוואלה! חדשות עורך דין יצחק איצקוביץ', המייצג שלושה מהם. לדבריו, "הוא קיבל הנחיה מהמשטרה 'להדליק' אותם בפגישה".

בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט ציינה השופטת דורית קוברסקי בהחלטתה להאריך את מעצר החשודים כי "יש בחומר הראיות שהוצג בפניי כדי לבסס חשד סביר נגדם".

חוף דולפינריום. שרון בוקוב
חוף הדולפינריום בתל אביב/שרון בוקוב

גורם בכיר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב אמר כי "מדובר בחבורה של בריונים, שמנסים להשתלט בכוח על עסק משגשג במרכז תל אביב". לדבריו, "זו פעולה של דרג השטח באחד מארגוני הפשיעה הגדולים בארץ. אירוע האלימות הזה התרחש לנגד עינינו". להערכתו בשבוע הבא יוגש נגד החשודים כתב אישום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לקריאה נוספת:
בכיר משפחת פשע בוואדי ערה חשוד בסחיטה באיומים
לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully