וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים על טבח נוסף: "מאה גופות נמצאו ליד דמשק"

ניר יהב

14.10.2012 / 19:14

מהאופוזיציה נמסר כי ידי ההרוגים, ככל הנראה מורדים, היו כבולות - סימן לכך שהוצאו להורג. לדבריהם, "אסד הגיע לסף של רצח עם". בסך הכל נהרגו היום בסוריה 176 בני אדם

צילום: צילומי חובבים שהועלו לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן

כמאה גופות נמצאו בחדרי מתים בבית חולים סמוך לדמשק, באזור שבין הכפרים דאריא ומעדמיה – כך דיווחו היום (ראשון) פעילי זכויות אדם בסוריה. על פי הדיווח, עשרות הגופות שייכות ככל הנראה למורדים שנורו למוות במהלך הקרבות עם הצבא הסורי הכפוף למשטרו של הנשיא בשאר אסד.

האופוזיציה טענה כי ידיהן של מאה הגופות היו כבולות, הוכחה לכך שאנשים אלה הוצאו להורג בשטח. "מדובר במתנגדי משטר כנופיות הפשע של אסד", נמסר עוד. "המשטר הזה הגיע לסף של רצח-עם נגד מתנגדיו". לטענת האופוזיציה, מאה הגופות נמצאו בתוך ארבעה חדרי קירור גדולים בתוך בית החולים.

מוקדם יותר היום דיווח ארגון זכויות האדם הסורי כי כוחות הביטחון הפילו בשבועיים האחרונים פצצות מצרר מייצור רוסי מעל אזורים אזרחיים, כחלק מהלחימה במורדים. על פי הדיווח, הפצצות הוטלו ממטוסים ומסוקים, בעיקר באזור העיר מעראת אל-נומן שבצפון מערב סוריה.

בנוסף למאה הגופות שנמצאו בדמשק, נהרגו היום 76 בני אדם ברחבי סוריה, בהם גם ילדים ונשים. 33 מההרוגים הנוספים נפגעו באזור דמשק ופרבריה, 11 באידליב, עשרה בחלב, תשעה בחומס, חמישה בלאטקייה, חמישה בדרעא, שניים בדיר א-זור ואחד בחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully