וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קצין הקשר של חיזבאללה ערק לישראל"

כלי תקשורת בלבנון ציטטו בכירים בארגון, שאמרו כי המהנדס חסן פאחס עבר את הגבול כשברשותו מיליוני דולרים, מסמכים מסווגים ומפות. חיזבאללה עצר אותו לפני כחודש, ושיחררוהו

ראש רשת התקשורת המבצעית של חיזבאללה ומי שאחראי על כספי הארגון, חסן פאחס, ערק לשורות ישראל, כשהוא לוקח עמו סכום גדול של כסף השייך לארגון, מסמכים מסווגים ומפות – כך דיווחו אתמול (שישי) כלי תקשורת בלבנון. על פי אתר "Now Lebanon", שציטט בכירים בחיזבאללה, פאחס, מהנדס תקשורת בן 29, חצה את הגבול לישראל כשהוא נושא עמו חמישה מיליון דולרים מכספי הארגון.

לוחמי חיזבאללה. Hussein Malla, AP
ראש רשת התקשורת המבצעית חמק לארגון בין האצבעות?/AP, Hussein Malla

לפי דיווחים באתר "אל-ערביה", פאחס נעצר לפני כחודש, יחד עם ארבעה פעילים אחרים של הארגון, בחשש שמעל בכספי הארגון ושיתף פעולה עם ישראל, בתום מבצע משותף לחזבאללה ולמודיעין האירני. האתר ציטט את העיתון "אל-ג'ומוהריה", מעצרו של פאחס אירע בעת שניסה להימלט מהמדינה, הפעם דרך האוויר – הוא נתפס בדרכו לנמל התעופה חרירי בביירות. הוא שוחרר לאחר חקירתו, מה שאפשר לו לחמוק לישראל.

"צה"ל הפציץ מתקן מסווג שהותקן בדרום לבנון"

לפני כחודש דיווחו כלי תקשורת בלבנון כי צה"ל גרם לפיצוץ מתקן מסווג שהותקן בדרום לבנון. תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה, אל-מנאר, דיווחה כי מדובר במתקן האזנה שהותקן על גבי כבל תקשורת של הארגון. דובר צה"ל מסר כי "צה"ל אינו נוהג להתייחס לדיווחים מסוג זה".

לפי דיווחה של רשת אל-מנאר, המתקן, שהוטמן סמוך לכפר א-זראריה, הופצץ מהאוויר והושמד. איש לא נפגע. הדיווחים צוטטו גם בכלי תקשורת רשמיים, אך בהם לא נטען כי מדובר במתקן שריגל אחרי חיזבאללה. בעבר נמצאו כמה מתקנים בשטח לבנון, שחשיפתם גררה את לבנון להגיש תלונה נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם, בתואנה ל"הפרה ברורה של החלטה 1701".

בסוף שנת 2010, למשל, פורסם בלבנון כי נתפסו בשטחה מתקנים שעליהם כיתובים בעברית. לטענת צבא לבנון מדובר במכשיר ריגול שאותר סמוך לביירות, ושעליו מופיעים הכיתובים: "מיני ענן", "Beam Systems Israel LTD", וכן "מס' קט' ח"א".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully