וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נועד עם מופז: "יחסי אמון מצוינים"

טל שלו

11.10.2012 / 13:10

כשברקע השמועות סביב כוונתו לחזור לפוליטיקה לקראת הבחירות הקרבות, נפגש ראש הממשלה לשעבר עם היו"ר הנוכחי של קדימה. הערכה: אולמרט יקבל החלטה בימים הקרובים

ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נפגש היום (חמישי) עם יו"ר קדימה, שאול מופז, על רקע סימני השאלה במערכת הפוליטית בנוגע לכניסתו של אולמרט למרוץ לבחירות, מאז הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הקדמתן. בסביבת אולמרט ומופז סירבו להתייחס לתוכן הפגישה, אך בסביבת שניהם הדגישו כי מדובר בפגישה שוטפת שהשניים מקיימים כל כמה שבועות בחודשים האחרונים. "בין השניים יש יחסים מצוינים ואווירה של אמון. הפגישה הייתה טובה מאוד", ציינו.

ראש הממשלה לשעבר היה מהתומכים בבחירתו של מופז לראשות קדימה בפריימריז בחודש מרץ האחרון. בימים האחרונים, מקיים אולמרט שורה של פגישות והתייעצויות עם גורמים פוליטיים בכירים, על רקע הקדמת הבחירות, ובנוסף למופז נפגש גם עם יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, והוא צפוי להיפגש בהמשך גם עם חברת הכנסת לשעבר ציפי לבני.

לקראת הבחירות: אילו מפלגות מוכנות ואילו לא?

לפי הערכה במערכת הפוליטית, אולמרט יחליט בימים הקרובים אם לחזור לחיים הפוליטיים. מנתוני סקר שפורסם היום בעיתון מעריב, עולה כי אם אולמרט ירוץ יחד עם לבני בבחירות, תזכה המפלגה בעשרה מנדטים.

רמון: נמצא במגעים עם אולמרט

אתמול התייחס מקורבו של אולמרט, חיים רמון, לאפשרות של הצטרפותו למפלגה חדשה שיקים, ואמר כי הוא נמצא עמו במגעים, אולם "הוא לא קיבל את ההחלטות שלו, ואנחנו צריכים להמתין בסבלנות". הוא עוד הוסיף: "אם רוצים לברר אתו אז צריך לדבר אתו. אני לא בטוח שהוא היחיד שיכול לגבש סביבו הסכמה. מי שיוכל לנצח את נתניהו הכי טוב - הוא יעמוד בראש. לכולם יש כישורים טובים יותר ממנו בלעמוד בראשות ממשלת ישראל".

ניצב בדימוס משה מזרחי שעמד בעבר בראש אגף החקירות של המשטרה וירוץ ברשימת העבודה לכנסת הבאה, התייחס אף הוא לשמועות אודות חזרתו של אולמרט לפוליטיקה, ואמר: "רק פוליטיקה בשפל יכולה למחזר עבריינים מורשעים ומסובכים בהליכים משפטיים כאולמרט, ולהמציא אותו מחדש כפוטנציאל להתמודדות. אני לא מאמין שאישים פוליטים שרוצים להביא לכאן פוליטיקה אחרת ומתהדרים בניקיון כפיים יחברו לעבריין מורשע. הגיע הזמן שהציבור יוקיע ויקיא מתוכו גם את מי שבפוליטיקה מנסים להישען עליו, ולהדיר אותו מהחיים הציבוריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully