וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו בתאונה חזיתית בצפון

קובי מנדל

7.10.2012 / 21:20

התאונה נגרמה לאחר שאחד משלושת כלי הרכב שהיו מעורבים בה לא ציית לרמזור אדום. בשעות אחר הצהריים אירעה תאונה נוספת באותו אזור, בה נפצעו שלושה בני אדם באורח קשה וקל

צעיר כבן 20 נהרג ושלושה אחרים נפצעו באורח קל וקל-בינוני בתאונת דרכים שאירעה הערב (ראשון) בכביש 70 סמוך לצומת טמרה. מדובר בתאונה בין שלושה כלי רכב, לאחר שככל הנראה אחד מהם לא ציית לרמזור אדום. אמבולנסים של מד"א פינו את הנפגעים לבית החולים רמב"ם והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. יצוין כי ההרוג בתאונה הוא תושב כפר כאבול, הפצוע קל-בינוני בן ה-28 ופצוע קל נוסף הם תושבי סכנין והפצוע השלישי הוא תושב אחד הכפרים באזור.

פרמדיק מד"א כרמל, דודו קזמוז, סיפר לוואלה! חדשות כי כתוצאה מהתאונה אחד מהרכבים סטה מנתיבו והתנגש במעקה הפרדה להולכי רגל שלימין הדרך. רכב אחר עבר את המעקה ונעצר בנתיב הנגדי ורכב שלישי נעצר ליד תחנת אוטובוס. קזמוז סיפר כי הפצוע שמצבו קל-בינוני לא יכול היה לספר מה אירע ולאן פניו היו מועדות. "כל הכפר היה בחוץ והתגודד סביבנו, אבל לא הפריעו אלא עזרו לנו בטיפול", מסר הפרמדיק קזמוז. כתוצאה מהתאונה נחסם במקום הכביש שמדרום לצפון.

קודם לכן אירעה תאונה חזיתית לא הרחק משם, שבה נפצעו שלושה בני אדם - אחד קשה ושניים קל. הבוקר נפצע הולך רגל בשנות ה-60 לחייו באורח קשה בפינת הרחובות אלנבי והירקון בתל אביב, בתאונה שבה היו מעורבים גם אוטובוס ורכב פרטי. ניידת מגן דוד אדום פינתה את האיש לבית החולים איכילוב בעיר. נהגת הרכב הפרטי פונתה במצב קל לבית החולים וולפסון בחולון. נסיבות התאונה טרם התבררו.

אתמול נפצעו שני בני אדם באורח קשה ואדם נוסף נפצע באורח בינוני בתאונה חזיתית בכביש המוביל מנצרת עילית להר יונה שבצפון. אחד הפצועים הוא נער בן 16 שסבל מפגיעה בראשו ומפגיעה רב מערכתית. הוא פונה במסוק של מגן דוד אדום לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם. הצעיר השני, בן 20, סבל גם הוא מפגיעה רב מערכתית, פונה בניידת מד"א לבית החולים רמב"ם. הפצוע הבינוני, שספג פגיעה בבטנו, פונה גם הוא לרמב"ם. שלושה בני אדם נוספים, שנפצעו באורח קל, פונו לבית החולים העמק בעפולה. נסיבות התאונה טרם ידועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully