וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם ותינוקה נפצעו קשה וקל-בינוני מפגיעת רכב בקרית מוצקין

קובי מנדל ושלומי גבאי

30.9.2012 / 11:15

מכונית פגעה באם ובבנה בן השנה וחצי כשחצו את הכביש, והם פונו לבית החולים רמב"ם. בתאונה אחרת ליד ניצני עוז נהרג אדם ושניים נפצעו קל בהתנגשות משאית במכונית פרטית

בוקר קשה בדרכים: אדם אחד נהרג היום (ראשון) בתאונת דרכים שהתרחשה בין מכונית פרטית למשאית בצומת ניצני עוז, על כביש 57. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל. ההרוג נפצע תחילה באורח קשה ונלכד במכוניתו, צוותי כיבוי פעלו לחלצו ולבסוף נאלצו פרמדיקים לקבוע את מותו. במקביל, עלו כלי הרכב המעורבים באש, וצוותי כיבוי עמלו לכבותם.

תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בניצני עוז, ספטמבר 2012. פאנט
זירת התאונה בניצני עוז/פאנט

בקרית מוצקין נפצעו הולכת רגל בת 32 ובנה, תינוק כבן שנה וחצי, מפגיעת מכונית כאשר חצו את הכביש ברחוב ויצמן בקריית מוצקין. התינוק הועף למרחק של כמה עשרות מטרים עם העגלה, ואזרחים הרימו אותו והביאו אותו לצוות הרפואי שהוזעק למקום.

צוותים של מגן דוד אדום כרמל פינו את השניים לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהם סובלים מפגיעת ראש. מצבה של האם, שנחבלה בכל חלקי גופה, מוגדר קשה, ומצב התינוק מוגדר קל עד בינוני. מבית החולים רמב"ם נמסר שהתינוק יועבר למחלקה הכירורגית וכי האם תועבר למחלקה לטיפול נמרץ לאחר שתצא מחדר הניתוח. הנהג, בן 75, נעצר במקום לחקירה.

אזור התאונה בשרון:

אודי אליהו, בעל משתלה שעבר במקרה במקום סיפר לוואלה! חדשות על שהתרחש. "הגעתי כחצי דקה לאחר התאונה וראיתי את האישה מוטלת על הכביש. סובבתי אותה ופתחתי לה את קנה הנשימה, וכשביצעתי זאת היא הצליחה להכניס אוויר והחלה להזיז את הגוף. היא הייתה בהכרה מעורפלת ותפסה לי את היד בחוזקה. אני מאוד מקווה שהצלחתי להציל אותה. לפני כ-15 שנה עברתי קורס נהגי אמבולנס ולפיכך ידעתי להעניק לה את העזרה הנחוצה בשניות הגורליות. אני בהרגשה טובה שאולי הצלחתי להציל אותה".

תאונת דרכים בקרית מוצקין אם ובנה נפצעו קשה, ספטמבר 2012. ערן גילווארג
"ראיתי את האישה מוטלת על הכביש". זירת התאונה בקרית מוצקין/ערן גילווארג

בנתניה נפצעה אישה כבת שישים באור בינוני מפגיעת רכב במרכז העיר. בעקבות התאונה היא טופלה על ידי צוות של מגן דוד אדום ופונתה לבית החולים להמשך טיפול. בתאונה היה פצוע נוסף שגם הוא פונה להמשך טיפול בבית החולים.

ביום שישי נפצעו שני הולכי רגל, אחד קשה והשנייה בינוני, מפגיעת מכונית ברחוב הראשי של באקה אל- גרביה. השניים, צעיר בן 20 שנפצע קשה בראשו ואישה בת 60 שנפצעה בינוני בגפיה, פונו על ידי צוותי מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בחדרה. ערב קודם לכן נפצע רוכב אופנוע, בן 16, באורח בינונמי מפגיעת מכונית ברחוב הגליל בשכונת נווה שאנן בחיפה. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול.

לקריאה נוספת
אישה נדרסה למוות על-ידי אוטובוס בפתח תקווה
שני הרוגים בתאונת דרכים בשומרון: "בגלל חזירי בר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully