וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן תשע נהרג בהתהפכות רכב בדרום, חמישה נפצעו

רמי שני

4.10.2012 / 16:12

הרכב התהפך בצומת גורל שבכביש 40, בעת שמשפחתו הייתה בדרכה חזרה מחופשה. המשטרה חושדת כי דעתו של הנהג הוסחה מסיבה כלשהי. זוג הורים ושלושה ילדים נפצעו ופונו לסורוקה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ילד בן תשע נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה בצומת גורל בכביש 40, מצפון לבאר שבע. בתאונה, בה התהפך רכב מסיבה שאינה ברורה, נפצעו גם חמישה בני משפחתו של הילד, בהם זוג הורים ושלושה ילדים, באורח קל עד בינוני.

צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו לזירה, ונאלצו לקבוע את מותו של הילד. שאר הנפגעים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה. כל הנראה, המשפחה הייתה בדרכה חזרה מחופשה משפחתית בדרום הארץ, לכיוון צפון, כאשר המכונית הגיעה לעיקול שנמצא בין מצוקים משני צדי הכביש, התהפכה והתנגשה באחד מהם.

נסיבות ההתהפכות טרם ברורות, אולם במשטרה חושדים כי ייתכן שדעתו של הנהג הוסחה, בין אם משום ששוחח בטלפון, או שהוא פנה לאחור לעבר נוסעי הספסל האחורי. לא נשללת גם אפשרות כי הוא נרדם בשעת הנהיגה, אך נבדקים כיוונים נוספים. במשטרה בודקים גם אפשרות כי לא כל בני המשפחה היו חגורים בחגורות בטיחות.

במקרה אחר, הולכת רגל בשנות ה-50 לחייה נפצעה היום באורח קשה מאוד מפגיעת מכונית באזור התעשייה ג' בנצרת עילית. ניידת מגן דוד אדום פינתה את האישה, הסובלת מפגיעת ראש ומחבלות בגפיים וכשהיא מונשמת, לבית החולים רמב"ם בחיפה. הנהג הפוגע עוכב לחקירה על ידי המשטרה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully