וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא גברת: שינה מינו לנקבה והתחרט אחרי 20 שנה

גארי נורטון בן ה-75 התנתק מאשתו וילדיו, עבר ניתוח לשינוי מין ושינה את שמו לגיליאן. כיום הוא נאבק על מנת לעבור ניתוח שישיב את גופו לקדמותו: "זו הטעות הגדולה בחיי"

טעות טראגית: גארי נורטון בן ה-75 עבר לפני למעלה מעשרים שנה ניתוח לשינוי מינו מזכר לנקבה, וכעת נלחם על מנת להשיב את הגלגל לאחור. בראיון לעיתון "הסאן" הבריטי, אמר נורטון: "אני רוצה מערכת יחסית גופנית עם אישה, אבל אין לי את הציוד הדרוש לשם כך. הכל ירד בניתוח. עשיתי חתיכת טעות".

על פי "הסאן", נורטון הבריטי נהג במשך שנים להתלבש בבגדי נשים מאחורי גבם של בני משפחתו. כאשר לבסוף הכריז כי הוא אישה טרנסקסואלית והחליט לעבור תהליך של שינוי מין, ניתקו אשתו וארבעת ילדיו את הקשר עמו. נורטון לא נתן לאובדן לשנות את החלטתו, אותה הוא מכנה כיום "הטעות הגדולה בחיי". הוא החל לנטול הורמונים על מנת לשנות את מבנה גופו, ולפני 23 שנים, ביצע את הניתוח הגורלי ושינה את שמו לגיליאן.

כיום ממתין נורטון, פנסיונר המתגורר בעיר קובנטרי, לניתוח להסרת השדיים שהצמיח כתוצאה מנטילת ההורמונים. עם זאת, הוא עדיין נמצא במאבק מתמשך עם רשויות הבריאות על מנת שיאפשרו לו לעבור ניתוח לשינוי מינו בחזרה לזכר. "אני בודד", אמר נורטון בעצב, "אני מנסה לצאת עם נשים, אבל כשהן מגלות שיש לי גוף של אישה זה תמיד נגמר".

"כיום אני מבין שבפנים אני גבר אמיתי ותמיד הייתי", אמר נורטון. "אני מרגיש לכוד. ניסיתי כמיטב יכולתי לאמץ את המגדר החדש שלי ולהיות אישה, קניתי ביקיני ושמלות יפות, השקעתי זמן בטיפוח השיער ובאיפור, ותמיד היו לי ציפורניים מטופחות. אבל בסופו של דבר, הניתוח הפך אותי ללסבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully