וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית משפט באוסטרליה אישר שינוי מין לילד בן 10

מאז היה פעוט רואה עצמו ג'יימי כילדה "הכלואה בגוף ילד", וכבר שנתיים הוא חי כילדה. הוריו הגישו בקשה דחופה להתחיל בטיפול, מחשש שההתבגרות המינית תערער אותו ותדחוף אותו להתאבדות

בהחלטה תקדימית, פסק בית משפט באוסטרליה כי יש לאפשר לילד בן עשר לעבור טיפול לשינוי מין, במטרה להפוך לילדה. כך דיווחו בסוף השבוע כלי התקשורת במדינה. על פי פסק הדין שכתבו השופטים, הילד, המכונה ג'יימי, חי כבר יותר משנתיים כילדה, מתלבש בבגדי ילדות, משתמש בשירותי הבנות ובסך הכל נראה כמו "ילדה קטנה ויפה עם שיער בלונדיני ארוך".

הוריו של ג'יימי תומכים לחלוטין במהלך, ומסבירים כי הילד רואה בעצמו ילדה לכל דבר "הכלואה בגוף של ילד", וכי הזדהה כילדה מאז שהיה פעוט. הם הגישו את הבקשה הדחופה לערוך את הטיפול מחשש שהתבגרות מינית מוקדמת, כזכר, עלולה לערער את מצבו הנפשי של הילד ואף להוביל אותו לנזק עצמי ולהתאבדות. שופטת בית המשפט לענייני משפחה בעיר סידני, לינדה דסאו, קיבלה את הבקשה והורתה לאפשר לג'יימי להתחיל לעבור טיפול תרופתי לעצירת ההתבגרות הגברית. לפי ההחלטה, כשיגיע ג'יימי לגיל 16 יתכנס בית המשפט שוב כדי לאשר את תחילתו של טיפול בהורמונים נשיים.

לפי דיווח ה"הראלד סאן", אמו של הילד מודעת לכך שבנה יהיה כנראה המטופל הצעיר אי פעם העובר טיפול כזה, אך היא שלמה עם כך ובטוחה כי ההחלטה היא הטובה ביותר עבורו. היא סיפרה בבית המשפט כי כבר לפני שנים התלונן ג'יימי כי "קשה לנסות להיות בן" וכי הוא אינו רוצה "ללכת לבית הספר מחופש כבן". לדבריה, בשנת 2008 קיבלה המשפחה החלטה להמשיך בגידולו כילדה, וגם אחיו התאום הזהה קיבל את העניין בהבנה והכריז כי "יש לי אחות".

במשפט העידה גם רופאה מומחית, שקבעה כי "ג'יימי נראית כמו נקבה בכל מובן, מלבד אברי המין". היא הזהירה כי ג'יימי כבר נמצא במצב התפתחותי של בן 14, ולכן יש להתחיל בהליך בבהילות. "אם ג'יימי לא תקבל טיפול, היא תתחיל לפתח סממנים גבריים כמו קול עבה ושיער פנים, ולא ניתן יהיה לסובב את הגלגל לאחור", הזהירה האם. "כרגע, ג'יימי יכולה לחיות בנוחות כילדה, היא בטוחה בעצמה ואינה סובלת מנידוי חברתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully