וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן הנאשם ברצח בן זוגו: "ענדתי אשכיו כקמע"

הדוגמן רנאטו סיאברה הפורטוגלי נאשם כי רצח וסירס עיתונאי ידוע שעמו ניהל רומן. לטענת פרקליטיו, הוא פעל מתוך אי שפיות: "חשב שהאשכים יוכלו לסייע לו לרפא אנשים מאיידס"

רנאטו סיאברה, פליט ריאליטי ודוגמן פורטוגלי, רצח את בן זוגו העיתונאי בן ה-65 בחדר מלון בניו יורק, סירס אותו באמצעות פותחן בקבוקי יין וענד את אשכיו כקמע; זוהי, למרבה התדהמה, הגרסה שהציגו ביום שישי בבית המשפט עורכי דינו של הדוגמן עצמו – הטוענים כי אי שפיות זמנית היא שגרמה לו לבצע את הרצח המחריד בחדר מלון בכיכר טיימס לפני כשנה וחצי.

רנאטו סיאברה, דוגמן פורטוגלי, הנאשם שרצח וסירס את העיתונאי קרלוס קסטרו, פברואר 2012. AP
"הוא ענד אחד על כל פרק יד". סיאברה/AP

בסוף השבוע נפתח משפטו של סיאברה, הנאשם ברצח העיתונאי הפורטוגלי קרלוס קסטרו, שהיה ידוע בפורטוגל כפעיל למען זכויות הקהילה הגאה. לדברי עורכי דינו של סיאברה, הדוגמן בן ה-21 האמין כי לאשכיו של מאהבו לשעבר סגולות ריפוי שונות. "הוא ענד אחד על כל פרק יד", צוטטה עורכת הדין רובין סינינס באתר ה"דיילי ניוז", "הוא שוטט ברחובות מנהטן ונגע באנשים, כי היה בכוחו לרפא אותם מאיידס".

"הוא האמין שהרצח היה המעשה הנכון"

עורכי דינו של סיאברה, כאמור, טוענים כי יש לזכות את הדוגמן מההאשמות נגדו, ולכל היותר לאשפזו בשל מצבו הנפשי. "הוא סיפר למשטרה על המקרה מרצונו. הוא רצה להסביר מדוע הרג את מר קסטרו, משום שהאמין כי עשה את הדבר הנכון", אמרה עורכת הדין סינינס.

מנגד, תובעיו של סיאברה טוענים כי הדוגמן ניצל את קסטרו בשביל כספו וקשריו בתעשיית הבידור, וכאשר העיתונאי החליט לסיים את הרומן – סיאברה לא הצליח לשלוט בזעמו. "הוא רצה לקדם את קריירת הדוגמנות שלו", אמרה סגנית פרקליט המחוז, מקסין רוזנטל. "הוא רצה להיות מפורסם ולעשות כסף. הוא גם רצה דברים יפים – בגדים, מכשירים אלקטרוניים, מתנות למשפחתו. לאכול במסעדות טובות".

לטענת התביעה, מערכת היחסים בין השניים הסתיימה זמן קצר לפני הרצח בעיר ניו יורק, בה בילו השניים בחופשה על חשבונו של קסטרו. "סיאברה ידע שהוא מכה, רומס ומבתר את קרלוס קסטרו", סיכמה רוזנטל, "והוא ידע שזה מעשה רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully