וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי פורטוגלי נרצח וסורס במלון בניו יורק

גופתו של קרלוס קסטרו בן ה-65, בעל טור רכילות פופולרי, נמצאה בחדר במלון בטיימס סקוור. החשד: בן זוגו, דוגמן וכוכב ריאליטי צעיר, חבט בראשו עם לפטופ וכרת את אשכיו עם שבר זכוכית

רצח יוצא דופן בלב מנהטן - גופתו העירומה מהמסורסת של עיתונאי פורטוגלי ידוע נמצאה הלילה (ראשון) בשלולית דם בחדר במלון הפאר "אינטרקונטיננטל" בטיימס סקוור. כך מדווח ה"ניו יורק פוסט", שמוסיף כי שעות לאחר מכן, הופיע בבית חולים בעיר בן זוגו הצעיר של קסטרו שהוא דוגמן פורטוגלי ובמשטרה אומרים כי הוא חשוד במעורבות ברצח.

קסטרו בן ה-65, שבין היתר כתב מדור רכילות יומי באחד העיתונים הפופולריים בפורטוגל, היה מוכר גם כפעיל בולט למען זכויות הומוסקסואלים. גופתו העירומה התגלתה בחדר בקומה ה-34 של המלון. ראשו נמחץ כתוצאה ממכה, ובאקט מזוויע נוסף, חתך הרוצח את אשכיו, כנראה באמצעות חתיכת זכוכית מכוס שבורה. כלי הרצח, לפי החשד, היה מחשב לפטופ שנמצא בחדר, ששימש כנראה לחבוט בראשו של קסטרו.

כחמש שעות לאחר מכן, הופיע בבית החולים רוזוולט בן זוגו הצעיר של קסטרו, רנאטו סיאברה - דוגמן שהשתתף באחרונה בתוכנית ריאליטי לגילוי כשרונות בפורטוגל. שני פרקי ידיו היו חתוכים. במשטרה אומרים כי הוא מבוקש לחקירה בגין מעורבות אפשרית ברצח, אך יחלפו עוד כמה ימים בטרם ניתן יהיה לחקור אותו.

ניידת משטרה מחוץ למלון אינטרקונטיננטל בטיימס סקוור, בעקבות רצח העיתונאי הפורטוגלי קרלוס קסטרו. רויטרס
ניידת משטרה מחוץ למלון. "לא אצליח לישון בלילה", אמרה אחת האורחות/רויטרס

הוויכוח: "אני לא הומו, איתך רק בשביל הכסף"

ככל הידוע, השניים שהו יחד במלון מאז ה-29 בדצמבר. חברה של קסטרו, שסעדה עם השניים יום לפני הרצח, סיפרה למשטרה שסכסוך כלשהו התגלע בין השניים, שזעמו זה על זה. אותה אשה, וונדה פירס, הגיעה למחרת היום לבקר את קסטרו במלון, ובהגיעה ראתה את סיאברה יוצא מהמעלית. "שאלנו אותו על קרלוס, והוא נראה בשוק", סיפרה לשוטרים. לדבריה, לבסוף השיב: "הוא לא ייצא מהחדר". היא המשיכה לחדר, ומצאה את הגופה.

ב"פוסט" הוסיפו ופרסמו בהמשך כי לפי מקורות העיתון, העימות בין השניים פרץ לאחר שסיאברה הטיח בעיתונאי כי הוא כלל אינו הומוסקסואל, וכי הוא נמצא עמו רק בשביל הכסף.

אורחי המלון, מכל מקום, מתקשים עדיין להתאושש מהזוועה. "אני מבועתת", אמרה ל"פוסט" אחת מדיירות המלון, סוזן דווילי, תיירת מאירלנד. "אני לא אצליח לישון הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully