וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כך ייעשה לאישה שרכבה להנאתה על פרת ים

תושבת פלורידה בת 52 לא ידעה שהחוק המקומי אוסר כל פגיעה ביונק הימי האפור, וחשבה לתומה שאפשר לרכוב עליו כמו על גלשן. לאחר שתועדה במצלמות, היא הסגירה את עצמה לרשויות

החוק להגנת תחש הנהרות (הידוע גם כ"פרת ים") בפלורידה אוסר כל פגיעה בכוונה תחילה ביונק הימי האפור. ואולם, ייתכן שגם רכיבה על גבי החיה המגודלת יכולה להיחשב לפשע. תושבת סנט פטרסבורג שבפלורידה, ארצות הברית, טוענת כי לא הייתה מודעת לחוק כשהצטלמה בעודה רוכבת על פרת ים כמו על גבי גלשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טענה כי לא הייתה מודעת לאיסור. גוטיירז רוכבת על פרת הים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע הוזעקו כוחות משטרה לפארק פורט דה-סוטו שבפאתי סנט פטרסבורג על מנת לחקור דיווח על אישה שרכבה על פרת ים, כך דיווחו כלי התקשורת המקומיים. עדים שנכחו במקום תיארו לשוטרים את השתלשלות האירועים ואף סיפקו תצלומים המתעדים את המעשה. לאחר מכן פנו השוטרים לתקשורת לצורך סיוע באיתור החשודה המופיעה בתצלומים.

אנה גלוריה גרסיה גוטיירז, בת 52, שתועדה בתצלומים, יצרה ביוזמתה קשר עם כלי התקשורת. בעקבות זאת, תוחקרה גוטיירז בביתה והודתה כי רכבה על פרת ים. היא טענה כי רק לאחרונה עברה לאזור, וכי לא הייתה מודעת לאיסור. אתמול היא אף הסגירה את עצמה לרשויות. מהמשטרה נמסר כי ככל הידוע להם, פרת הים לא נפגעה במהלך האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully