וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"300 פעילים אירנים ואנשי חיזבאללה נהרגו בחומס"

ניר יהב

3.10.2012 / 9:56

מפקד "הצבא הסורי החופשי" אישר את הדיווח על חיסול מפקד המבצעים של חיזבאללה בסוריה, והזהיר כי "כל מי שעומד לצד אסד ראוי להיענש". דיווח: עשרות הרוגים בפיצוצים בחלב

מפקד הצבא הסורי החופשי, ריאד אל-אסעד, אישר היום (רביעי) את הפרסומים לפיהם אנשיו חיסלו בתחילת השבוע את מפקד המבצעים של חיזבאללה בסוריה, עלי חוסיין נאסיף, באמצעות מטען חבלה שפגע בשיירתו באזור אל-קוסייר שבמחוז חומס. בראיון לעיתון הסעודי "עוכאז" טען אל-אסעד כי אנשי הזרוע הצבאית של כוחות המורדים תכננו את החיסול שבועיים לפני שאירע. הוא הוסיף כי "יותר מ-300 פעילים אירנים ופעילי חיזבאללה נהרגו באזור אל-קוסייר שבו חוסל נאסיף".

כוחות הביטחון של סוריה בעיר חלב, ספטמבר 2012. רויטרס
"אנשי הצבא הסורי החופשי תכננו את הפעולה האיכותית הזו במשך שבועיים"/רויטרס

"אנשי הצבא הסורי החופשי תכננו את הפעולה האיכותית הזו במשך שבועיים", אמר אל-אסעד. "הם עקבו במשך ימים ארוכים אחרי תנועותיו של נאסיף עד שחיסלו אותו בעת שהיה בדרכו למפגש של פעילי חיזבאללה עם כוחותיו של הנשיא, בשאר אסד, באזור אל-קוסייר שבמחוז חומס". אל-אסעד, שהכחיש בתוקף כי הוא מכותר על ידי כוחות אסד באידליב, הבהיר כי גורלו של מי שיקח חלק ברצח העם הסורי "יהיה זהה לגורלו של נאסיף".

עשרות הרוגים בפיצוצים בכיכר בעיר חלב

אל-אסעד הזהיר בראיון את אירן וחיזבאללה וציין כי אנשיו לא יירתעו מפעולות נוספות נגד פעיליהם הנמצאים בשטח סוריה. "כל מי שעומד לצד משטרו של אסד בדיכוי המהפכה הוא שותף לפשע המתבצע נגד העם הסורי ולפיכך הוא ראוי להיענש", אמר. "חיסולו של מפקד חיזבאללה בסוריה, עלי חוסיין נאסיף, חושף ללא ספק את מעורבותם הנפשעת של חיזבאללה ואירן ברצח העם הסורי". חיזבאללה הכחיש כי אחד ממפקדי השטח שלו נהרגו בסוריה, למרות ששלשום נערכה בלבנון הלוויתו של נאסיף בהשתתפות בכירים בחיזבאללה.

רשת הטלוויזיה הלבנונית "אל-ג'דיד" דיווחה הבוקר כי שלושה פיצוצים אירעו בכיכר סעד אללה אל-ג'אברי שבעיר חלב, באזור הנשלט על ידי צבא אסד. לפי דיווח שטרם אומת מסוכנות הידיעות הצרפתית, במקום יש עשרות הרוגים. הטלוויזיה הסורית דיווחה כי שתי מכוניות תופת התפוצצו בכיכר. במקביל דווח על כך שכוחותיו של אסד פשטו הבוקר על כפר מסעוד שבפרברי חמה ועל העיר קדסיא שבפרברי דמשק. עד כה לא נמסרו כמה בני אדם נהרגו במהלך היום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully