וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לעכל: חזירים אכלו את האיש שגידל אותם

מעשה חזירי: טרי גארנר בן ה-70 מארה"ב הגיע כמדי יום להאכיל את החזירים שגידל. כשלא שב לביתו, הגיע קרוב משפחתו אל הדיר, אבל מצא שם רק את שיניו התותבות - השאר כבר נאכל

כשטרי גארנר, חקלאי בן 70 ממדינת אורגון שבארצות הברית, יצא בשבוע שעבר להאכיל את החזירים שגידל, משפחתו לא דמיינה שזו תהיה דרכו האחרונה. משלא שב גארנר לביתו, הגיע קרוב משפחתו אל דיר החזירים, שם נדהם למצוא, לצד החזירים השבעים, את שיניו התותבות של גארנר, לצד שאריות מגופתו.

בדיקה ראשונית שנערכה במקום אימתה את הזוועה: החזירים, השוקלים בממוצע כ-240 ק"ג, לא השאירו כמעט דבר מהאיש שנהג להאכיל אותם מדי יום. "אנו בודקים מספר תרחישים אפשריים", אמרו במשרד השריף של מחוז קוס, החוקר את המקרה. "אחת מהאפשרויות היא שגארנר חטף התקף לב, נפל ונאכל על ידי החזירים. ייתכן גם כי גילו המתקדם ובריאותו הלקויה של גארנר סייעו לחזירים, שהפילו אותו אל הקרקע ואז אכלו אותו".

"האח הגדול" חזירים: המודח הופך לנקניק. AP
החזירים השאירו רק שיניים ושאריות/AP

מהבדיקה שנערכה בדיר, עלה גם כי לאחרונה לפחות אחד מהחזירים גילה תוקפנות כלפי גארנר. פתולוג שבחן את שרידי גופתו, לא הצליח לקבוע את סיבת המוות. כעת מקווים שבדיקת המעבדה של אוניברסיטת אורגון תסייע לפענח מה בדיוק קרה בדיר החזירים.

מוזר ככל שהמקרה יישמע, מסתבר שהוא לא הראשון: לפני שמונה שנים הייתה זו תושבת רומניה, שהחזירים שגידלה בחווה אכלו את אוזניה וחלקים מפניה. בעלה התחייב אז: "לעולם לא אגדל חיות כאלה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully