וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בארה"ב: בת 14 ילדה בסתר - ורצחה את התינוק

הנערה, שהסתירה את הריונה ממשפחתה, ילדה את התינוק בחדר הרחצה בביתה שבפלורידה. לאחר מכן, על פי החשד, חנקה את בנה והסתירה את גופתו בקופסת נעליים. אמה חשודה בהזנחה

נערה בת 14 מפלורידה שבארצות הברית נעצרה בחשד שרצחה את בנה התינוק מיד לאחר לידתו, בניסיון להסתיר את דבר הריונה ממשפחתה. על פי החשד, הנערה ילדה את התינוק בחדר הרחצה בביתה שבעיר לייקלנד, ולאחר מכן חנקה את התינוק והסתירה אותו בקופסת נעליים. אמה של הנערה עשויה לעמוד אף היא למשפט - בחשד להזנחת בתה.

המקרה אירע לפני עשרה ימים, כאשר הנערה, שהסתירה את בטנה במשך כל ההריון באמצעות בגדים רפויים, חשה בצירי לידה. לדברי המשטרה, הנערה נכנסה לחדר הרחצה וילדה את התינוק מעל האסלה. "לאחר שנולד, הנערה הרימה את התינוק, חיפשה דופק בצווארו, וחנקה אותו עד שהפסיק להתנועע ולנשום", נמסר בהודעה מהמשטרה המקומית. לאחר מכן, היא ניקתה את עצמה ואת הסביבה, והניחה את גופת בנה בקופסת נעליים לצד הבגדים שלבשה בעת הלידה.

הזוועה התגלתה רק שלושה ימים לאחר המקרה, כאשר אמה של הנערה מצאה את הקופסה שהכילה את גופת התינוק בחדרה של בתה. הנערה נעצרה ובחקירתה הודתה במעשים המיוחסים לה. לדברי המשטרה, האם מכחישה כי הבת הייתה בהריון. במשטרה מחפשים כעת אחר אבי התינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully