וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטפונות בדרום ספרד: 10 נהרגו, 600 נטשו בתיהם

נתיבים רבים הוצפו ובתים נהרסו במחוזות אנדלוסיה ומורסיה, שם גם נמצאו זוג צעירים ללא רוח חיים, במכונית שנסחפה בשיטפון. 35 בני אדם נפצעו בקריסת גלגל ענק בוולנסיה

סופת טורנדו שהתחוללה אתמול בדרום-מזרח ספרד יצרה שיטפונות עזים שגרמו למותם של עשרה בני אדם. העיתון הספרדי "אל מונדו" דיווח היום (שבת) כי דווקא לאחר חודשיים של בצורת, בהם כובו כאלף שריפות ברחבי ספרד - פקד את האזור גשם זלעפות שהרס גשרים בכבישים מהירים וסחף מכוניות לאורך הנתיבים, שהפכו לנהרות. בין ההרוגים נער ונערה שנמצאו ללא רוח חיים במכוניתם, בעיירה פוארטו לומבררס, שבמחוז מורסיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלף שריפות כובו בחודשיים האחרונים, כעת זה נראה כמו זיכרון רחוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערים שנפגעו באופן הקשה ביותר הן אלמריה ומלאגה המשתייכות שתיהן למחוז אנדלוסיה, וכן מורסיה - בירת המחוז הקרוי על שמה - אשר ממוקמת מזרחית להן. בעיר הנמל ולנסיה קרס אמש גלגל ענק, בפארק שעשועים שאמנם היה סגור לקהל, אך עובדי המקום שהו במתחם, וכ-35 מהם נפצעו בתקרית. בתוך כך, לפי גורמים רשמיים במדינה, לפחות 600 בני אדם נטשו את בתיהם מחשש להתגברות השטפונות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תושבי מלאגה יכולים להירגע, באלמריה פחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר עיריית מלאגה מסר כי "800 עובדי עירייה פועלים להשיב את העיר לקדמותה, לאחר שנראה כי הגשמים הולכים ונחלשים". ואכן, נראה כי כעת מסלול הגשמים יביא להקלה במלאגה, אולם עלול להחריף את המצב בגרנדה ובאלמריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully