וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן רומני: מודאגת מיציבותו הנפשית של בעלי

29.9.2012 / 17:45

אחרי שהשתלחה בשני עיתונאים בכירים והשוותה את צבע עורו של אובמה לדת המורמונית, הגברת רומני שוב נשלחה כדי לדבר בשבחי בעלה, ורמזה בטעות שהוא אינו כשיר לתפקיד הנשיא

אן רומני, רעייתו של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, אמרה בראיון טלוויזיוני כי היא חוששת ליציבותו הנפשית של בעלה, אם יצליח להיבחר לתפקיד. בריאיון לתחנת KTVN בעיר רינו בנוואדה, ביקשה אן רומני לדבר בשבחי בעלה, שמצבו בסקרים מידרדר מיום ליום, והביעה ביטחון רב בכישורי המנהיגות שלו, בהבנתו את הכלכלה האמריקנית, בכושר הניהול שלו ובסיכוייו להדיח מהתפקיד את הנשיא המכהן, ברק אובמה. עם זאת, היא ציינה את דאגתה "מהחלק הרגשי של העניין", כלומר - מהלחצים הכרוכים בהתמודדות עם המשרה הרמה.

הראיון עם הגברת רומני נערך בתום עצרת שבה נאמה מול 500 מתומכיו של בעלה, וייתכן שהייתה עייפה מעט או מבולבלת. רומני, בת 63, חולת טרשת נפוצה שהחלימה מסרטן השד, לא הצליחה ללחוץ את ידה של המראיינת, וסיפרה כי היא סובלת מכאבים מפני שלפני שבוע נותחה בידה הימנית.

בחירות לנשיאות בארצות הברית: סיקור מלא בוואלה! חדשות

רומני גם סיפרה בראיון ש"אין לה כל מושג היכן נמצאים בעלה ובניה", שמדלגים ברחבי ארה"ב בניסיון לשכנע בוחרים להצביע עבור אב המשפחה. בעלה, אגב, צולם באותה העת בעצרת בווירג'יניה, שם נאם גם הנשיא אובמה. בנה, קרייג רומני, יצא באותו בוקר לעיר רינו בנוואדה שבה התראיינה רומני, כדי לנאום שם בפני בוחרים מהקהילה ההיספנית.

השבוע: מר רומני ייפגש עם אובמה, גברת רומני תיפגש עם אדלסון

אחרי שערכה כמה כנסים ברחבי נוואדה, אן רומני צפויה לבלות את יום השבת ואת יום ראשון בלאס וגאס. ביום שני היא אמורה להשתתף בסעודה שתיערך בעיר לגיוס כספים לקמפיין של בעלה, ושתתקיים בביתו הפרטי של המיליארדר שלדון אדלסון, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובעל העיתון "ישראל היום". בהמשך השבוע, ייערך בדנבר שבקולורדו, העימות הראשון בין שני המועמדים לנשיאות, מיט רומני וברק אובמה.

אן רומני, עקרת בית שהושלכה לחזית התקשורת כדי לקדם את בעלה, נחשבת למרואיינת חביבה, אך כזו שאינה מתמצאת בפוליטיקה האמריקנית, ושנוטה לדקלם מחמאות לבעלה. ביום שלישי השבוע, היא התראיינה בתכניתו של ג'יי לנו, והשוותה בין דתו המורמונית של בעלה לצבע עורו השחור של הנשיא ברק אובמה. "אם בעלי ייבחר לנשיא, יהיה זה סמל להשתחררות אמיתית מהדעות הקדומות", אמרה. בשבוע שעבר, שוחחה רומני עם תחנת רדיו באיווה, והשתלחה בשני פובליציסטים מן הימין, שרמזו כי בעלה צריך לשקול מחדש את עצם קמפיין הבחירות שלו. "תפסיקו, זה קשה!" אמרה בזעם, "למה שלא תנסו להתמודד בעצמכם?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully