וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של סגן הנשיא ביידן סיפרה בדיחה גסה - בטעות

ד"ר ג'יל ביידן, מרצה בכירה לאנגלית, לא הבינה מדוע נאומה בעצרת בחירות בניו המפשייר התקבלו בצחוק מתגלגל. בעלה, שישב מאחוריה, דווקא הבין מיד את הטעות המביכה

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: יותם בן דוד

ג'יל ביידן, רעייתו של סגן נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, גרמה מבוכה רגעית בכנס בחירות בסוף השבוע בניו המפשייר. בני הזוג ביידן באו לעיר מרימק, כדי לשכנע בוחרים להצביע עבור הנשיא אובמה, שמתמודד לכהונה שנייה, מול המועמד הרפובליקני מיט רומני.

ביידן, הגברת השנייה של ארצות הברית, עלתה לבמה כדי להציג לקהל את בעלה. היא דיברה בשבחו וסיפרה לנוכחים כי היא "מכירה היטב את סגן הנשיא", והוסיפה: "ראיתי אותו מקרוב". ביידן הניפה באוויר את ידיה והרחיקה את זרועותיה זו מזו, באופן שיצר את הרושם כי התכוונה להיכרות עם ממדי איבר מינו של בעלה. הקהל פרץ בצחוק מתגלגל, וביידן, שלרגע לא הבינה מה שהשתמע מדבריה, עצרה לרגע, אך כעבור זמן מה פרצה גם היא בצחוק.

בחירות בארה"ב 2012 - סיקור מלא בוואלה! חדשות

ג'יל ביידן בוועידה הדמוקרטית בשארלוט, קרולינה הצפונית. ספטמבר 2012. רויטרס
ביידן בוועידה הדמוקרטית, החודש/רויטרס

ביידן, הידועה במזגה הטוב, הסבירה: "המלים האלו נכתבו עבור הנאום שלי, בחיי". כשהמצלמה התרחקה, ניתן היה לראות שגם סגן הנשיא, שהמתין בבמה מאחורי רעייתו, לא האדים ממבוכה, ופרץ בצחוק מתגלגל.

ד"ר ג'יל ביידן (במקור: ג'ייקובס), מרצה לאנגלית, היא אשתו השנייה של ג'ו ביידן. השניים נישאו ב-1977, חמש שנים אחרי שאשתו הראשונה של ביידן, נייליה ובתו הקטנה נהרגו בתאונת דרכים. ג'יל ביידן מגדלת כיום את ילדיו של סגן הנשיא, והשניים הורים לבת נוספת, בת 32.

לקריאה נוספת
ביידן: רומני: מוכן לצאת למלחמה נגד סוריה ואירן
ובנאום מול קהל שחור, אמר: רומני יכבול אתכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully