וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טיבי קרא לחקור את מרזל: "איים לרצוח אותי"

ניר יהב

27.9.2012 / 9:14

לטענת חבר הכנסת, פעיל הימין כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא מצטער על שחלף ליד טיבי, "ולא עשה מה שצריך". בשל כך שיגר טיבי איגרת לריבלין, כדי למנוע את כניסת מרזל למשכן

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) פנה היום (חמישי) במכתב לקצין הכנסת, יוסף גריף, וליו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, בדרישה לאסור על פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל להיכנס למשכן הכנסת. זאת, לאחר שמרזל כתב בדף הפייסבוק שלו, שהוא מבקש סליחה "על פעם שעברתי בכנסת ליד אחמד טיבי יימח שמו ולא עשיתי את מה שצריך". ח"כ טיבי כתב לקצין הכנסת כי הוא רואה במסר של מרזל "איום ברצח שאסור לשתוק עליו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סליחה שעברתי ליד טיבי ולא עשיתי מה שצריך". הפרסום של מרזל בעמודו בפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שלישי, ערב יום הכיפורים, כתב מרזל בעמוד האישי שלו בפייסבוק: "אפשר לבקש סליחה על שאני לא כותב לכם מספיק מאחר ואני עסוק מאד ואפשר על עוד דברים רבים. אך חילול השם העיקרי שאני צריך לבקש סליחה עליו הוא שיש עדיין כל כך הרבה אויבים בתוכנו שלא גרשתי, ובמיוחד בחברון. וסליחה על פעם שעברתי ליד אחמד טיבי יימח שמו ולא עשיתי מה שצריך...".

"רבים שיתפו את הסטטוס והרחיבו את תפוצתו"

בתגובה לכך שיגר ח"כ טיבי מכתב לקצין הכנסת, ובו כתב שרבים רואים במסר זה איום ברצח שאסור לשתוק עליו. הוא אף ציין שקיבל גם איום מפורש ברצח מאחד מעוקביו בטוויטר, שבו נכתב באנגלית: "אתה מת. תמתין לכדור". טיבי כתב עוד כי "בנוסף לדבריו של מרזל, היו רבים מעוקביו ששיתפו את הסטטוס שלו והרחיבו את תפוצתו. לאור זאת אנו קוראים לך לפתוח בחקירה פלילית נגד מרזל באשמת הסתה אלימות, וכן לאסור עליו להיכנס לכנסת".

טיבי שיגר את מכתבו גם ליו"ר הכנסת וליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה שגם הם "ינקטו בצעדים הפרלמנטריים והמשפטיים הנדרשים נגד מרזל". דוברו של ח"כ טיבי מסר כי למרות שהאיומים הללו "לא מפחידים אותו ולא ישנו את עקרונותיו הפוליטיים, אנו לוקחים אותם בכל הרצינות ולא מקלים בהם ראש. יש בהם קריאה לשפוך את דמו ולא מן הנמנע שימני קיצוני פשיסט כלשהו יממש אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully