וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין: פרס על ראש מעורב ברצח בנו של כהנא

יהושע בריינר

18.10.2011 / 0:15

תלמידיו של הרב מאיר כהנא יעניקו פרס בסך 100 אלף דולרים למי שיביא למותו של הפלסטיני שהיה מעורב ברצח בנו של הרב במארב סמוך לעפרה בשנת 2000. ברוך מרזל הוא שיקבע למי יוענק הפרס

לקראת שחרור האסירים הפלסטינים במסגרת עסקת גלעד שליט, הציעו אתמול (שני) תלמידיו של מקים תנועת כ"ך, מנהיג הימין הקיצוני - הרב מאיר כהנא, פרס בסך 100 אלף דולרים למי שיביא למותו של אסיר פלסטיני שהיה מעורב ברצח בנו של הרב, בנימין כהנא, וצפוי להשתחרר מחר במסגרת העסקה.

גלעד שליט חוזר הביתה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

הנשיא פרס למשפחות השכול: חובתנו להציל את גלעד
אחמדינג'ד על עסקת שליט: "הישג וניצחון גדול"
נעם שליט בבג"ץ: "לא ניתן להשיב הנרצחים, את גלעד כן"

בנימין כהנא, שיועד להיות ממשיך דרכו של אביו בהנהגת הימין הקיצוני, ואשתו טליה, נרצחו בדצמבר 2000 בעת שנסעו במכוניתם סמוך להתנחלות עפרה, שם נתקלו במארב המחבלים. בפיגוע נפצעו חמש בנותיהם. חבריו של כהנא הבן התכנסו אתמול והחליטו להעניק את הפרס על ראשו של אחד מחברי החוליה שרצחה את הזוג, ששימש כתצפיתן בפיגוע וצפוי להשתחרר מחר, זאת על אף שיתר חברי החוליה לא צפויים להשתחרר.

הפלסטיני שעל ראשו הוצא הפרס הוא מוסטפא מסלימני מחמד, שנעצר בינואר 2001, מספר חודשים לאחר הפיגוע, והורשע ברצח, זריקת רימון, ניסיון לרצח וזריקת פצצה, ומתגורר באחד הכפרים באזור רמאללה. מי שצפוי להחליט למי יוענק הפרס הוא פעיל הימין ברוך מרזל, בעצמו תלמידו של הרב כהנא וחברו של בנימין. "הוחלט כי תפקידי יהיה השופט שיחליט למי מגיע הכסף", אמר מרזל, "המטרה של התורמים היא שמי שיפתור את הבעיה של הרוצח הזה, הם יפתרו לו את בעיותיו הכלכליות. יש מי שאוסף מידע על הרוצח ואנחנו נדע כיצד לתגמל את מי שיסייע בפתרון הבעיה. אינני מעודד אנשים לרצוח אבל אני בוודאי אשמח אם מישהו ירצח אותו".

אחד מתלמידיו של כהנא שנכח בפגישה אמר אתמול כי "ממשלת ישראל מובילה אותנו לאנרכיה. ביבי השתגע ומספיק להסתכל ברשימת הרוצחים שהוא משחרר ובמצב שכזה מה שנשאר לנו לעשות זה להרים את החוק מהרצפה. הרב כהנא תמיד לימד אותנו שבמקום שאין איש השתדל להיות איש ואנחנו נאמנים לצוואתו".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 20:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully