וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל לא הופיע לחקירה ונעצר; החשד: תקף פלסטינים

יהושע בריינר

9.1.2012 / 6:01

צו מעצר הוצא נגד פעיל הימין משלא התייצב לחקירות אליהן הוזמן, בגין החשדות. הוא נעצר בשעה מאוחרת בכניסה לקריית ארבע ואמר כי "הרדיפה נגדי לא תפחיד אותי". בנו ישי נעצר בחמישי

פעיל הימין הקיצוני ברוך מרזל נעצר אמש (ראשון) בשעת ערב מאוחרת בכניסה לקריית ארבע, וזאת בעקבות צו מעצר שהוצא נגדו בגין חקירות אליהן הוזמן אך לא הגיע, הנוגעות לחשד כי תקף פלסטינים לפני כחודשיים. לטענת מקורביו, לפני כחודשיים גנבו פלסטינים תערובת לצאן משכונתו של מרזל, ולאחר שזיהה אותם, רדף אחריהם, התעמת איתם והחזיר את התערובת לבעליו. "הרדיפה נגדי לא תפחיד אותי", אמר מרזל.

שמו של מרזל עלה היום בהקשר שלילי אחר, כשהוזכר בנספח לכתבי האישום נגד חמשת פעילי הימין שארגנו את הפריצה לבסיס חטיבת בנימין, החושף כי שרים, חברי כנסת, ראשי מועצות וגם קצינים וחיילים שימשו ביודעין או שלא ביודעין את מערך המודיעין שלהם. מרזל מוזכר בנספח כמי ששלח "לחמ"ל המאחזים" מסרון לפיו "קצין מדווח על שחרור חלק מהכוחות", כדוגמה למידע שהגיע ממקור צבאי.

כמו כן, בערב יום חמישי נעצר בנו בן ה-19 של מרזל, ישי, בעת שהיה בדירה בשכונת קרית משה בירושלים. ישי מרזל קיבל באותו היום צו הרחקה מנהלי משטחי יהודה ושומרון, עקב מעורבותו ב"הכוונה וביצוע פעילות אלימה נגד פלסטינים וכוחות הביטחון". על כך אמר אז האב כי "אני גאה בבני שנבחר כמצטיין במלחמה על ארץ ישראל. לא יעזור לאף אחד, בני ימשיך לפעול למען עם ישראל וימשיך להאמין שהארץ כולה שלנו".

לקריאה נוספת על ברוך מרזל ומעשיו
פעילי ימין ובהם מרזל הפגינו בחצר בית השר נאמן נגד עסקת שליט
"משמר השכונות" של מרזל בפעולה: "לגרש הסודנים מת"א"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully