וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפגינים מכים דיפלומט אירני מחוץ למטה האו"ם

משה-חי הגיגת

27.9.2012 / 3:10

המפגינים, ככל הנראה גולים אירנים, התנפלו על דובר משרד החוץ האירני, רמין מהמנפרסט, מול המלון בו מתאכסנת המשלחת. הם הכו אותו וירקו עליו, עד שחולץ בסיוע משטרתי

צילום: סרטוני חובבים שעלו ליוטיוב, עריכה: גדי וינסטוק

דובר משרד החוץ האירני, רמין מהמנפרסט, הותקף הלילה (חמישי) על ידי מפגינים מול בניין האו"ם ומלון וורוויק בניו יורק בו מתאכסנת המשלחת האירנית. בזמן נאומו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בעצרת הכללית של האו"ם התקיימה הפגנה של אנשי אופוזיציה אירנים גולים המתגוררים בעיר. מפגינים שנתקלו בדובר משרד החוץ, אחד מבכירי המשלחת האירנית, ניסו לכלות בו את זעמם ולפי עדויות וסרטון שהועלה לרשת הם אף הכו אותו וירקו בפניו. המפגינים קראו לו בין היתר "רוצח" ו"טרוריסט". לאחר כמה דקות, מהמנפרסט חולץ לבסוף מידיהם של המפגינים בחסות המשטרה בניו יורק.

רמין מהמנפרסט דובר משרד החוץ האירני הותקף בניו יורק, ספטמבר 2012. AP
רמין מהמנפרסט, אמש בניו יורק/AP

מהמנפרסט נחשב למטרה בעבור אירנים גולים שמכירים אותו כפניה של אירן, מתוקף תפקידו כדובר משרד החוץ האירני שאמון על מסירת תגובות המשטר לאירועי היום. הוא מכהן בתפקידו הנוכחי מנובמבר 2010. קודם לכן שימש כשגריר אירן בתאילנד ובהמשך בקזחסטן. הוא שוהה בניו יורק כחלק מהמשלחת האירנית לדיוני העצרת הכללית.

ההפגנה היא חלק מסדרה של הפגנות שפורסמו ברשתות החברתיות בעקבות הגעתו של נשיא אירן אחמדינג'ד והמשלחת האירנית לארצות הברית. מדיווחים ברשתות החברתיות עולה כי ככל הנראה מדובר באירנים גולים, ולא מדובר ביהודים המוחים נגד התבטאויות טהרן נגד ישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully