וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנאל יהלומי הובא למנוחות: "נפל על הגנת המולדת"

23.9.2012 / 1:23

אלפים ליוו למנוחות את יהלומי, שנהרג בתקרית ירי בגבול מצרים. מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה בנוף איילון אל בית העלמין במודיעין. "קיבלנו מתנה, וכעת אנחנו מחזירים אותה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: גדי וינסטוק

אלפי בני אדם ליוו הלילה (ראשון) את רב"ט נתנאל יהלומי, שנהרג ביום שישי בתקרית ירי בגבול מצרים, בדרכו האחרונה. מסע ההלוויה יצא מבית המשפחה ביישוב נוף איילון, המשיך לבית הכנסת של היישוב והסתיים בבית העלמין הצבאי במודיעין.

"לפני יותר מעשרים שנה נולד לנו תינוק וקראנו לו נתנאל, כי הרגשנו שקיבלנו מתנה", ספד לנתנאל אביו, שמואל יהלומי. "עכשיו, אנחנו מחזירים את המתנה".

אחותו של נתנאל, אביטל, אמרה: "איך נפרדים מאח? לא חשבתי שאצטרך להיפרד כל כך מהר, אבל אנו נפרדים רק בגוף. לא נראה את החיוך שלך יותר, אבל הנשמות שלנו קשורות".

"אני לא באמת נפרדת כי הקשר ביננו ימשיך", הוסיפה האחות ליד קברו של נתנאל, "אני פשוט צריכה להתרגל. כששמענו היום איך הגבת לא התפלאנו. איך שמייד הגבת עוד לפני שהספקת לשים קסדה. גם המפקד שלך אמר שאתה גיבור, אם היה צריך להקריב את הקורבן הזה לפחות זה על הגנת המולדת. תודה לכם על הניחומים, אנחנו זקוקים לנחמה הזו".

מאות בהלווית רב"ט נתנאל יהלומי שנהרג בתקרית ירי בגבול מצרים, ספטמבר 2012. עומר מירון
מסע ההלוויה מנוף איילון, הלילה/עומר מירון

הרב שבתי סבתו נפרד מנתנאל בבית הכנסת של נוף איילון, עם תחילת מסע ההלוויה. "ביום שישי, בערב שבת, היינו כאן בוכים והמומים - אבל המלאכים אומרים שירה", אמר הרב, "נפלת על הגנת עם ישראל כאן בארץ ישראל". לאחר מכן, עם הגעת מסע הלוויה לבית העלמין, הקריא הרב הצבאי הראשי רפי פרץ פרק תהילים.

יהלומי, בן 20, נולד בבני ברק, שלישי במשפחה בת שישה אחים, אשר הייתה ממקימי היישוב נוף איילון שליד מודיעין, שם גדל. הוא למד בישיבה התיכונית במצפה יריחו, ולאחר מכן המשיך לישיבת ההסדר במעלות והתגייס לחטיבת התותחנים. חבריו מספרים על בחור חייכן, אנרגטי ובעל אידיאלים, אשר גויס במרץ האחרון ולאחר שסיים טירונות עבר להכשרה בפלוגה המבצעית. בתקרית הירי בגבול נפצע באורח קשה חייל נוסף, אשר לדברי משפחתו שואל לשלום חברו ההרוג, במהלך אשפוזו במחלקה הכירורגית בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רב"ט נתנאל יהלומי שנהרג בתקרית ירי בגבול מצרים מובא למנוחות, ספטמבר 2012. עומר מירון
מסע ההלוויה מנוף איילון, הלילה/עומר מירון

האירוע החל סמוך ל-13:00, כאשר כוח תותחנים הופתע על ידי חוליית מחבלים שפתחה לעברו באש ובמקום התנהלו חילופי אש עם המחבלים. לאזור הגיע כוח של גדוד הקרקל שזיהה שני מחבלים, הסתער לעברם, הרג אחד מהם, ומטען שנשא עליו אחד המחבלים התפוצץ. בכוחות שהסתערו על המחבלים היו גם לוחמות מגדוד קרקל. מחבל שלישי הצליח להימלט, וכוחות גדולים של צבא בסיוע מסוקי קרב הגיעו למקום האירוע וסייעו באיתור של המחבל השלישי, שנהרג בחילופי האש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully