וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחבלים בגבול רצו לנקום חיסול פעיל ג'יהאד בסיני"

ניר יהב

21.9.2012 / 20:26

גורמי ביטחון במצרים טוענים כי תקרית הירי בדרום, במהלכה נהרג רב"ט נתנאל יהלומי, נבעה משאיפה לבצע פיגוע בישראל, בנקמה על חיסולו בידי המוסד, לטענתם, של איברהים עווידה

צילום: שי מכלוף, שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן

גורמי ביטחון במצרים טוענים הערב (שישי) כי המחבלים שפתחו באש לעבר חיילי צה"ל, והרגו את רב"ט נתנאל יהלומי, ניסו לבצע פיגוע "כדי לנקום בישראל", על כך שלטענתם, "המוסד הישראלי חיסל את פעיל הג'יהאד העולמי איברהים עווידה לפני כחודש בסיני". עוד דווח כי השלטונות המצרים איתרו את מכוניתם של המחבלים שביצעו את הפיגוע.

דיווח: צבא מצרים נערך לפעולה נרחבת בסיני. רויטרס
"תגובה לחיסול איברהים עווידה בסיני". צבא מצרים תגבר כוחות בגבול/רויטרס

לאזור הגבול עם ישראל הגיעה הערב משלחת צבאית מצרית רמת-דרג, על מנת לבחון מקרוב את המקום. גורמי ביטחון מצרים מסרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי האזור שבו חדרו המחבלים לישראל נמצא כעת בשליטה מלאה של צבא מצרים והוא תגבר את כוחותיו באזור. עוד מסרו כי המשלחת המצרית תיפגש עם בכירים בצה"ל כדי לבחון את גופות המחבלים שנהרגו ולבקש מהם להעביר אליהם את הגופות כדי לזהותם ולבצע חקירה בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סמל נתנאל יהלומי שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בגבול מצרים, עם אמו. באדיבות המשפחה
"הג'יהאד העולמי עומד מאחורי הפיגוע". החייל שנהרג בתקרית הירי, רב"ט נתנאל יהלומי/באדיבות המשפחה

גורם ביטחוני מצרי בצפון סיני העריך מוקדם יותר, בשיחה עם האתר המצרי "אל-יום א-סאבע", כי המחבלים שנהרגו במהלך ניסיון הפיגוע בגבול ישראל-מצרים הם פעילי ג'יהאד עולמי המשתייכים לאחד מהארגונים הסלפים - "מועצת השורא של המוג'אהידין" או "אנסאר בית אל-מקדס". לדברי הגורם, האזור נסרק במטרה למצוא את הגופות של המחבלים ולחפש פעילים נוספים שהיו מעורבים באירוע. עוד מסר הגורם המצרי, כי שלושה חמושים נוספים נפצעו במתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully