וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מובארק סירב לקבל חבילה מחשש שיורעל

ניר יהב

21.9.2012 / 15:30

לפי הדיווח, מובארק "נכנס לפאניקה כשקיבל את החבילה". גם לאחר בדיקת הנהלת הכלא בה התברר כי החבילה מכילה משחת שיניים, מברשת ושוקולד - מובארק ובנו עדיין סירבו לקבלה

נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק, הנמצא במאסר עולם בכלא "טורה" בקהיר, סירב לקבל חבילה שנשלחה אליו מאנגליה משום שלא היה רשום ממי היא נשלחה, כך דיווח היום (שישי) העיתון המצרי "אל-מסרי אל-יום".

בדיווח, הנסמך על גורמי ביטחון במצרים, נכתב כי "מובארק נכנס לפאניקה כשקיבל את החבילה. הוא ביקש מבנו, גמאל, שלא להתקרב אליה משום שהוא מפחד שמנסים לחסלו. הוא היה בטוח שהחבילה מורעלת".

עוד עלה בדיווח, כי הנהלת הכלא בדקה את החבילה ומצאה בה מברשת ומשחת שיניים, וגם שוקולד. "הנהלת הכלא עדכנה את מובארק ובנו מה נמצא בתוך החבילה, אולם השניים התעקשו וסירבו לקבל אותה", נמסר.

הגורמים מסרו עוד כי בתקופה האחרונה מסרב מובארק לאכול ולקבל את תרופותיו, אלא אם בנו גמאל נמצא לידו. עוד נמסר כי הנשיא לשעבר משוכנע כי התעקשות הנהלת הכלא שלא להעבירו לבית חולים צבאי, היא חלק מתכנית שמטרתה להיפטר ממנו.

ג'מאל מובארק. AP
אביו הגיע למצב שאינו מוכן לקבל טיפול ללא נוכחתו. גמאל מובארק/AP

לפני כשלושה שבועות, התקשורת במצרים דיווחה שמובארק פתח בשביתת רעב קצרה. על פי הדיווח, מובארק אף סירב לקבל טיפול רפואי במשך יום שלם, ודחה את בקשת הצוות הרפואי שלו ליטול תרופות ולאכול. הסיבה שבגללה החליט מובארק לשבות רעב ולהפסיק לקבל טיפול רפואי אינה ידועה. עם זאת, כלי התקשורת ציטטו גורמים מצריים בסביבתו של הנשיא לשעבר שמסרו כי מצבו הנפשי "קשה מאוד", דבר המשפיע באופן רציני על מצבו הבריאותי והגופני.

לקריאה נוספת
דיווח במצרים: מובארק שבת רעב וסירב לקבל טיפול
שר הפנים המצרי מכחיש: "מובארק לא יקבל חנינה"
דיווח במצרים: מובארק התמוטט כששמע על מות סלימאן

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully