וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל ישראלי בן 34 מת מכלבת בסין

הישראלי חש ברע והקיא ובמהלך אשפוזו השתולל וסבל מהזיות. תחילה סברו הרופאים שמדובר במחלת נפש, אך לבסוף התגלה כי לקה בכלבת. שבוע לאחר אשפוזו, מת המטייל בבית החולים

ישראלי בן 34 שטייל בסין מת שלשום מכלבת - כך מדווח הבוקר (שישי) העיתון "ידיעות אחרונות". לפי הדיווח, מדובר בישראלי שטייל בהודו תקופה ממושכת, שלאחריה חזר לישראל לחודשייים ולפני כשלושה שבועות יצא לטייל בסין. הוא גר באכסנייה בבייג'ינג ולפני כמה ימים יצר קשר עם איש עסקים ישראלי שאותו הכיר בעבר והודיע לו שהוא מרגיש רע מאד, סובל מכאבי גב חריפים, מתקשה לשתות ומקיא ללא הפסקה.

המטייל הגיע לבית החולים בהמלצת איש העסקים, ושוחרר לאחר שעבר בדיקה מקיפה, קיבל עירוי נוזלים וכדורים נגד כאבים. למחרת אותו יום מצבו הידרדר, ואיש העסקים העביר אותו לבית חולים, שם הרופאים נתנו לו עירוי נוזלים נוסף.

במהלך הטיפול החל הישראלי להשתולל ולצעוק כי שהוא לא מצליח לנשום ושהוא הולך למות. לאחר בדיקות נוספות שנערכו לו עלה החשש כי הוא סובל מאירוע לב ובעקבות כך עבר צנתור. כאשר התעורר בבית החולים, הוא החל להשתולל ולסבול מהזיות, וטען כי הרופאים הסינים רוצים לעקור את איבריו ולמכור אותם. רופא מומחה שבדק אותו העריך תחילה כי הוא סובל ממחלת נפש, ואף ניסה לבדוק האם הוא משתמש בסמים. מצבו החל להידרדר במהירות, הוא איבד לסירוגין את הכרתו וחובר למכונת הנשמה. במהלך האשפוז הגיע אחיו לבית החולים.

לבסוף, רק כאשר רופא מומחה למחלות זיהומיות בדק אותו, הוא קבע כי כל התסמינים והתנהגותו מצביעים על כך שלקה בכלבת. שלשום, כשבוע לאחר שאושפז, מת בבית החולים, כשעדיין לא ידוע כיצד לקה במחלה. סידורי הטסת גופתו נערכים בשיתוף עם שגרירות ישראל בבייג'ינג, ונראה שתגיע לארץ במהלך סוף שבוע.

מחלת הכלבת היא מחלה קטלנית אשר נגרמת על ידי נגיף התוקף את מערכת העצבים והמוח. המחלה גורמת לסימנים עצביים, לשיתוק וכמו במקרה הזה אף למוות בבני אדם וגם בבעלי חיים. וירוס הכלבת מועבר באמצעות נשיכה או טפטוף רוק נגוע על פצע פתוח לשרירי האדם שננשך, משם הוא עובר דרך מערכת העצבים לכיוון המוח. כאשר נגיף הכלבת מגיע למוח הוא גורם להופעת סימני מחלה ולמוות תוך ימים ספורים. עם זאת, בישראל מקרי ההדבקה בבני אדם נחשבים לנדירים יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully