וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות קטינים נחקרו בנתניה בשל שימוש בסמים

20.9.2012 / 10:40

במסגרת הפרשה שנחקרה במהלך החופש הגדול נעצרו 68 קטינים בחשד לשימוש בסמים מסוגים שונים, בהם "נייס גאי", קריסטל ו-LSD בן 10 חשוד כי עישן סמים עם אחותו בת ה-14

במהלך החופש הגדול האחרון עוכבו עשרות קטינים בחשד לשימוש בסמים מסוגים שונים, כך פורסם הבוקר (חמישי) לאחר מבצע שנערך במשטרת נתניה. במסגרת המבצע במחלק הנוער במשטרת נתניה בפיקודו של פקד רועי יעקובי, שזכה לכינוי "החופש הגדול", נעצרו 68 קטינים, כשקרוב למחציתם בני פחות מ-14. בין היתר, ילד בן 10 נחשד כי נהג לעשן סמים מסוגים שונים עם אחותו בת ה-14. עשרות חשודים נחקרו ועוכבו בתחנת נתניה ועדיין לא הותר לפרסום מה הגורם שהביא לפתיחת החקירה המתמשכת.

בימים האחרונים הגיעה לסיומה החקירה, שהחלה בעקבות החשד כי במהלך חודשי חופשת הקיץ קטינים מנתניה וסביבתה נוהגים להשתמש בסמים בחצרות בתי ספר, בגנים ציבוריים ואף במרכז העיר. צוות החקירה אסף שמות של 68 קטינים בגילאי 10-17 אשר השתמשו בסמים מסר פעמים.

שלוש קטינות הודו בשימוש ב-LSD

על פי החשד, מרבית הקטינים השתמשו בסמים הניתנים לרכישה בפיצוציות, כדוגמת "נייס גאי" ו-"ספיידרמן", בעוד אחרים השתמשו במריחואנה וחשיש. בשלב זה טרם התברר האם הקטינים רכשו את הסמים בעצמם בפיצוציות, או שמא הסתייעו בבגיר שרכש עבורם.

שלוש קטינות בנות 15-16 הודו בחקירתן בשימוש בסמים מסוג קריסטל ו-LSD. עוד עלה מהחקירה כי הקטינים השתמשו בסמים בבתי הספר ברחבי העיר, בזמן שהיו ריקים מתלמידים שיצאו לחופשה. במקרים אחרים החשודים צרכו את הסמים בגנים ציבוריים וכן באזור השוק, ככר העצמאות והתחנה המרכזית.

הוריהם של הקטינים ושירות המבחן לנוער קיבלו דיווח על החשדות, לצורך המשך טיפול בתחום הרווחה והשיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully