וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שני אחים הבריחו 11 ק"ג סמים בחבילות מזון

קובי דוד

28.8.2012 / 14:56

בן 30 ואחיו החייל מטבריה נעצרו בתום חקירה סמויה, בחשד שהבריחו כמות חומר המספיקה להפקת כדורי אקסטזי וחגיגת בשווי של כמיליון שקל בתוך חבילות שנשלחו מהמזרח הרחוק

צילום: באדיבות משטרת ישראל, עריכה: יאיר דניאל

שני אחים תושבי טבריה נעצרו אתמול (שני) בחשד לייבוא 11 ק"ג של סמים מהמזרח הרחוק. כוחות הימ"ר הצפוני הצליחו לעצור את השנים בעת השלמת העסקה, בתום פעילות סמויה שנמשכה כחודש ימים. האח הגדול מבין השניים, בן 30, ואחיו הקטן, חייל בן 19, הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בצפת.

הסיפור החל כאשר חוקרי יחידת המכס בצפון גילו במהלך בדיקה שגרתית חבילה חשודה במשקל של יותר משלושה קילוגרמים, שנשלחה מהמזרח הרחוק עבור תושב טבריה.
לאחר בדיקה, התעורר החשד כי החבילה מכילה חומר המשמש להפקת סם. המידע הועבר ליחידה המרכזית של מחוז הצפון, אשר דגמו את החומר, ובבדיקת מעבדות המטה הארצי נמצא כי מדובר בחומר כימיקלי מסוג מפדרון, המשמש בין היתר לייצור כדורי אקסטזי, חגיגת ומספר סוגי סמים נוספים. מדובר בחומר האסור על פי פקודת הסמים.

שני אחים מטבריה הצליחו לייבא 11 ק"ג של סמים מהמזרח הרחוק בתוך קופסאות שימורים ופסטות.. חטיבת דובר המשטרה
השניים אספו חבילה נוספת ביום מעצרם מסניף דואר אחר/חטיבת דובר המשטרה

החבילה שנתפסה הועברה לסניף דואר בטבריה תחת פיקוח מלא של חוקרי ימ"ר צפון והמכס, זאת על מנת לעצור את החשודים שהגיעו לאסוף את החבילה. על מנת להשלים את העסקה חוצת הגבולות, הגיעו אתמול שני האחים לסניף דואר בטבריה, אולם חוקרי היחידה שלחו את חבילת הסם שהייתה בפיקוח לסניף אחר.

השניים יצאו מהסניף וברשותם חבילה נוספת. מסניף זה המשיכו השניים לסניף הדואר בו הושארה החבילה על ידי החוקרים. שני החשודים נכנסו לסניף ויצאו ממנו עם החבילה השנייה. בשלב זה, עלה חשד כי החשודים ייבאו חבילות נוספות של סם, בנוסף לחבילה שנדגמה והייתה בפיקוח. לאחר נסיעה של מספר קילומטרים ברחבי העיר טבריה, הוחלט לעצור החשודים. ברשותם נתפסו שתי החבילות, ובהם חומר החשוד כסם. במעצר השתתפו גם חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת, מאחר שאחד החשודים משרת בצה"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הברחה בתוך קופסאות פסטה ושימורים

עם מעצר החשודים ופתיחת החבילות, הוברר כי הסם הוסתר בתוך קופסאות מזון כגון פסטה, וירקות מוקפצים. בנוסף, הוכנסו לחבילות שקיות תבלינים במטרה לנסות ולשבש את ריח הסמים אם ייעשה ניסיון לבדוק את החבילות. בסך הכל, נתפסו כ-11 ק"ג חומר החשוד כסם, ממנו ניתן לייצר עשרות אלפי כדורים של סמים בסכום כולל של כמיליון שקלים. לאחר מעצר החשודים, הוחרמו ג'יפ השייך לחייל ומונית השייכת לאחיו לצורך חילוט.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, אמר בתגובה: "אנו מתייחסים בחומרה רבה לניסיונות להבריח ולסחור בסמים, ונפעל במלוא העוצמה ועם כל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו. המטרה שלנו היא לתפוס את הסמים עוד בטרם יגיעו לידי סוחרי הסמים המקומיים ולהביא לדין את אלה המבריחים והסוחרים בסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully