וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 52 נעצרה בחשד לייבוא 2.5 ליטר סם אונס

21.2.2012 / 1:26

היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב רשמה יממה מוצלחת בכל הנוגע במלחמה בסמים: שלושה נעצרו בחשד להפעלת רשת סמים באירופה ובמזרח הרחוק, ועוד שלושה בחשד לסחר בקוקאין

היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב רשמה יממה מוצלחת בכל הנוגע במלחמה בסמים. שבעה בני אדם נעצרו שלשום ואתמול (שני) בשלושה תיקים שונים של חשד לסחר, ייבוא והפצת סמים מסוג אקסטזי, קוקאין ואף "סם האונס". שלושה מהעצורים הופללו לכאורה בידי סוכן, ואילו תושבת רמת גן בת 52 חשודה כי ייבאה לארץ את סם האונס. מעצרם של ארבעה מהם הוארך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב.

שלשום נעצרה תושבת רמת גן בת 52, לאחר שקיבלה בדואר שליחים חבילה ובה כ-שני ליטרים וחצי של חומר החשוד כ-GBL, המכונה "סם האונס". מדובר בכמות גדולה, שכן "מנה" מסם האונס היא לא יותר מאשר כמה טיפות. החבילה, אשר הגיעה ביום שבת מהולנד, עוררה את חשדם של אנשי המכס בנמל התעופה בן-גוריון. הם דיווחו על כך לאנשי הימ"ר, אשר פתחו בחקירה סמויה.

האישה פתחה את הדלת לשליח שהגיע עם החבילה. להפתעתה הגיעו יחד עמו גם בלשי מפלג הסמים של הימ"ר, בפיקודו של סגן ניצב ירון קלדס. בחקירתה מכחישה האישה קשר למשלוח הפלילי, אך במשטרה חושדים כי אין זאת הפעם הראשונה בה היא ייבאה את הסם. מעצרה הוארך אמש בארבעה ימים.

רשת הפצת אקסטזי באירופה

בסוף חודש ספטמבר נעצר אלי עמר באוסטריה. בעקבות מידע שהגיע לימ"ר, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, נוצר קשר עם מחלק הסמים באוסטריה, לגבי אזרח ישראלי המשמש על פי החשד בלדר להפצת סמים באירופה ובמזרח הרחוק. הוא נעצר בשעה שקיבל בבית הדואר בווינה חבילה ובה כשמונה קילוגרמים סם מסוג אקסטזי. ראש מפלג תשאול בימ"ר, רב פקד אדי פלינר, אף נסע לווינה וביצע לחשוד חיקור דין, בליווי קצין ימ"ר ושתי פרקליטות מפרקליטות המדינה.

בעקבות כך נעצרו שלשום שני חשודים וחשודה, בגילאי 38, 42 ו-47, בחשד שנטלו חלק ברשת להפצת סמים, במסגרתה קיבל עמר את החבילה. על פי החשד, הסמים יועדו להפצה ברחבי אירופה, בישראל ואף במזרח הרחוק. השלושה מכחישים בחקירתם את החשדות נגדם. מעצרם הוארך אמש בבית משפט השלום בתל אביב בשבעה ימים. משפטו של עמר צפוי להתחיל בסוף החודש באוסטריה.

בנוסף, נעצרו אמש שלושה חשודים בסחר בסם מסוג קוקאין. בתיק זה הפעיל מפלג הסוכנים של הימ"ר, בראשותו של רב פקד עמי שרייבר, סוכן סמוי, אשר הפליל לכאורה את השלושה. בית משפט השלום בתל אביב הטיל צו איסור פרסום על שמו ופרטים מזהים של הסוכן ומשפחתו, וזאת מחשש לחייו. היום יובאו השלושה להארכת מעצרם. נגע הסמים אמנם לא מוגר בעקבות המעצרים האחרונים, אך קצינים בכירים בימ"ר תל אביב הביעו היום סיפוק רב מהמעצרים האחרונים.

עוד באותו נושא:
נחשפה בתל אביב רשת שהפיצה סמים "עד הבית"
טעות בכתובת: 16 ק"ג קוקאין נשלחו למטה האו"ם
חשד: כנופיה מהמרכז שלחה נערים למשלוחי סמים ונשק

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully