וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה בתל אביב רשת שהפיצה סמים "עד הבית"

15.2.2012 / 22:20

ארבעה צעירים תושבי יפו נעצרו בחשד שמכרו סמים מסוג הרואין באמצעות משלוחים עד לבית הלקוח. בין העצורים זוג תאומים שחשודים כי ניהלו את הרשת. צפויים מעצרים נוספים

נחשף שרות משלוחים מיוחד בתל אביב: בעקבות מידע מודיעיני על הפצת סם מסוג הרואין בתל אביב באמצעות שליחים על אופנועים, היחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, פתחה בחקירה לפני מספר שבועות. החקירה הוטלה על מפלג הסמים, בפיקודו של סגן ניצב ירון קלדס, אשר נכנס לתפקיד רק לפני מספר שבועות והיא הובילה הבוקר (רביעי) למעצרם של ארבעה תושבי העיר החשודים בסחר בסמים ובהפצתם. מעצרם של החשודים הוארך הערב בחמישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך השבועות האחרונים, הזמין צוות החקירה של היחידה המרכזית, בראשותו של רב פקד גל אידל, מספר לקוחות אשר על פי החשד הזמינו משלוחים של סם מסוג הרואין לביתם. מהחקירה עלה כי הלקוחות נהגו להזמין משלוח הרואין לבתיהם במחיר של 150 שקלים לגרם. ללקוחות ניתנה אפשרות להזמין את המשלוח הבא כבר מהשליח שהגיע לביתם. לפי שוטרי משטרת מחוז תל אביב, שחשפו את הרשת שהפיצה את הסמים, זוהי "אחת מהרשתות הגדולות והמסועפות ביותר שנחשפו אי פעם בעיר".

בעקבות התפתחויות שחלו בחקירה, עצרו היום בלשי היחידה המרכזית אחים תאומים בני 22 מיפו, אשר חשודים כי ניהלו את הרשת. יחד עם האחים נעצרו שניים משכניהם, בני 22 ו-24, אשר על פי החשד סייעו בהפצת הסמים. לפי גורמים במשטרה, החקירה עדיין לא הסתיימה ובימים הקרובים צפויים מעצרים נוספים של חשודים המעורבים בהפצת הסם המסוכן.

עוד בנושא:
חשד: כנופיה מהמרכז שלחה נערים למשלוחי סמים ונשק
טעות בכתובת: 16 ק"ג קוקאין נשלחו למטה האו"ם
טורקיה: 2 ישראלים נעצרו בחשד להברחת הרואין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully