וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר הבריח סמים בשווי 600 אלף דולרים מלבנון

קובי דוד

1.9.2012 / 12:38

הצעיר, מכפר רג'ר, נעצר בפעילות משטרתית בגבול לאחר שנצפה משליך סכום כסף מעבר לגדר, כשלעברו הושלכו חבילות במשקל 7 קילורגרמים, בהן נארזו כפי הנראה הרואין וקוקאין

צעיר כבן 18, המתגורר בכפר רג'ר הסמוך לגבול לבנון, נעצר לפנות בוקר (שבת) בפעילות משולבת של כוחות יג"ל צפון (יחידת גבול לבנון) ושל ימ"ר צפון, בחשד כי ניסה להבריח שבעה קילוגרמים של סם מלבנון. הוא יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

כוחות המשטרה שפעלו יחד עם כוח צה"ל ניהלו מעקב אחר החשוד בעת הפעילות. בלשי יחידת יג"ל בפיקודו של רב פקד אבישי מועלם, וכוחות ימ"ר צפון בפיקודו של ניצב משנה מיכאל שפשק, ביצעו פעילות סמויה ואינטנסיבית במהלך החודש האחרון, כשבמסגרתה, ערכו מספר מארבים לאורך גבול לבנון.

תושב הכפר החשוד הגיע לגדר הגבול כשבאותה העת כוחות המשטרה במקום הבחינו כי הוא זורק סכום של כסף מעבר לגדר. לאחר שניות ספורות הושלכו לעברו בחזרה מספר חבילות החשודות כמכילות סמים מסוכנים. החשוד נעצר וברשותו נתפסו חמישה קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג הרואין ועוד שני קילוגרמים של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. מחקירה ראשונית של כוחות המשטרה עולה כי שווי הסם שנתפס מוערך ביותר מ-600 אלף דולר.

שבעה קילוגרם סמים נתפסו בכפר רג'ר סמוך לגבול לבנון, אוגוסט 12. דוברות מחוז צפון, חטיבת דובר המשטרה
"סיכול הפצת כמויות גדולות של סם בתחום מדינת ישראל". השלל שנתפס/חטיבת דובר המשטרה, דוברות מחוז צפון

מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב רוני עטיה, ציין: "עבודה שיטתית וחקירה סמויה ומוצלחת של יג"ל וימ"ר צפון, סיכלה הפצת כמויות גדולות של סם בתחום מדינת ישראל. אנו נפעל במלוא העוצמה ועם כל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותנו. מדיניות זאת עוסקת גם בהגברת כושר ההרתעה של המשטרה, לחימה נחושה ופעילות ממוקדת המגדילה את סיכויי העבריין להיתפס".

מפקד ימ"ר צפון, ניצב משנה מיכאל שפשק, הוסיף כי "אנו פועלים בנחישות על מנת לצמצם באופן ניכר את הברחות הסמים בגבולות כאשר הפעילות היא גם במישור המודיעיני וגם במישור המבצעי".

המבצע הנוכחי מצטרף למבצע נוסף של כוחות ימ"ר צפון. בתחילת השבוע נעצרו שני תושבי טבריה בחשד כי ייבאו 11 קילוגרמים של חומר מסוג מפדרון, ממנו ניתן לייצר אלפי כדורי אקסטזי. המשלוח הגיע אל סניף הדואר מהמזרח הרחוק. מעצרם שני השנים הוארך עד לתחילת שבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully