וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: נהג פגע ברכב חונה ו"המריא" לבית השכנים

עדי ראייה בעיירה האנגלית אפסום סיפרו כי מעוצמת הפגיעה "התעופפה" מכונית הלקסוס למרחק 25 מטר ונחתה בחדר שינה בבית. דיירי הבית לא נפגעו, הנהג ושני חבריו נפצעו קל מאוד

"מהיר ועצבני", הגרסה האנגלית: נהג מכונית מסוג לקסוס, שאיבד שליטה על כלי הרכב בעת שנסע בעיירה אפסום שבאנגליה, פגע במכונית חונה ומעוצמת הפגיעה עף באוויר למרחק 25 מטרים, יחד עם המכונית, ונחת בחדר שינה בבית סמוך. כך דיווח היום (שני) ה"סאן" הבריטי.

דיירי הבית, שישנו בזמן התאונה שאירעה סמוך לשעה 3:00 בלילה, לא נפגעו, אך נזק כבד נגרם לבית כיוון שהמכונית המעופפת פערה חור בקיר המבנה. הנהג ושני חבריו, שנסעו עמו במכונית בזמן התאונה, פונו לקבלת טיפול בבית חולים כשהם סובלים מחבלות קלות בלבד. לא ברור מדוע הנהג איבד שליטה על כלי הרכב ואם נהג תחת השפעת אלכוהול או סמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכונית "עפה" למרחק 25 מטרים. הדיווח באתר ה"סאן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה המקומית הודיעה כי נהג המכונית גרם בנוסף נזק לחמישה כלי רכב שחנו ברחוב, לתיבת דואר וכן לגדר שהקיפה את הבית שנפגע. חדר המקלחת של דיירי הבית ניזוק גם כן. מהנדס מבנים הוזמן לבית המשפחה כדי לאמוד את הנזקים שנגרמו למבנה ובוחני תנועה של המשטרה המקומית חוקרים מה גרם למכונית "להמריא" בעת ההתנגשות עם המכונית החונה.

"זה נשמע כמו מטוס שהמריא ממש מעלינו", סיפרה אחת השכנות של דיירי הבית שנפגע, והוסיפה: "אני חושבת שהמכונית עפה כ-25 מטרים עד שפגעה בבית. למזלם של בני המשפחה, הם הספיקו להימלט מהחדר לפני ההתרסקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully