וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסקבה: נהג עירום ושיכור התנגש ב-17 מכוניות

בתום מרדף ממושך ברחובות בירת רוסיה, נעצר ויטלי גרודניק, אזרח מולדובה בשנות ה-40 לחייו, שהסביר לשוטרים כי פעל מתוך זעם על חברתו שזרקה אותו: "עפתי על כנפי האהבה"

רויטרס

(צילום: רויטרס, הטלוויזיה הרוסית; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

דרמה ברחובות מוסקבה: נהג שיכור שהשתולל אתמול (ראשון) עם רכבו בלב בירת רוסיה התנגש בלא פחות מ-17 מכוניות, בהן ארבע ניידות משטרה, ואף שבר מחסום בכניסה לבניין משרדים. האיש, ויטלי גרודיק, אזרח מולדובה בשנות ה-40 לחייו, נעצר בתום מרדף ממושך, שבמהלכו אף כמעט התנגש באוטובוס עמוס בילדי בית ספר. רק כשאילצו אותו השוטרים לפתוח את דלת רכבו, נדהמו לגלות שהוא עירום כביום היוולדו.

גרודיק עצמו לא הביע חרטה, רק ניסה להפחית מחומרת מעשיו בהסברים לא ממש ברורים. "ישבתי כבר 10 שנים בכלא בעבר בגלל רצח אופי, אפילו לא רצח פיזי", הסביר. "עכשיו גרמתי לקצת נזק מורלי, אבל לא הרגתי שום אדם. זה רק קצת נזק מורלי, כי אלה בסך הכל חתיכות ברזל שניפצתי".

סוכנויות הידיעות ברוסיה דיווחו כי גרודיק נימק את המעשה בזעם ובתסכול הרב שחש לאחר שחברתו זרקה אותו. "עפתי על כנפי האהבה", הסביר הנהג השיכור. על פי המשטרה המקומית, הבדיקות שנערכו לו מיד לאחר מעצרו העלו כי כמות האלכוהול בדמו חרגה בהרבה מהרמה המותרת בחוק. למרבה המזל, פרט לליבו השבור ולפניו המדממות של גרודיק, בתקרית לא היו נפגעים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully