וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "אם ישראל תתקוף אותנו - חיזבאללה יגיב בקלות"

14.9.2012 / 17:00

יועצו של המנהיג העליון אמר כי "האיומים מצד בכירים ישראלים הביאו את אזרחי ישראל מרחק צעד אחד בלבד מבית הקברות". לדבריו, האפשרות של תקיפה ישראלית היא "טיפשית"

בעוד בישראל ממשיך הדיון הציבורי סביב האפשרות של תקיפת מתקני הגרעין של אירן, שם לא חשים מאומים, ומזהירים מפני תגובה. על פי הדיווח של סוכנות הידיעות האירנית איסנא היום (שישי), מפקד משמרות המהפכה לשעבר, ויועצו הצבאי של המנהיג העליון של אירן, האייתוללה עלי חמינאי, אמר כי האפשרות שישראל תתקוף את מתקני הגרעין האירניים "טיפשית".

"אם יום אחד ישראל תתקוף אותנו, קבוצות התנגדות, וחיזבאללה במיוחד, יגיבו בקלות", אמר הגנרל יחיא רחים ספאווי. "החוצפה והטיפשות של הבכירים הישראלים, אשר מאיימים לפגוע ברפובליקה האיסלמית, הביאו את האזרחים הישראלים למרחק של צעד אחד בלבד מבית הקברות".

בחודש שעבר דיווח העיתון הלבנוני "אל-ג'ומהוריה" כי ארגון חיזבאללה קיים תרגיל ענק בהשתתפות 10,000 מפעילי הארגון, שדימה בין היתר כיבוש אזורים בגליל העליון. כשבוע לפני כן, אמר מנהיג הארגון, חסן נסראללה, כי "אירן מאוימת, אך היא חזקה. לבנון מאוימת, אולם יש לנו את האומץ והיכולת להגיב. אם נותקף, אני רוצה להבהיר לכם שלא נמתין כדי לקבל אישור מאף אחד על מנת לתקוף בחזרה".

נסראללה: חיי מאות אלפי ישראלים יהפכו לגיהנום. רויטרס
"אירן מאויימת אך היא חזקה". חסן נסראללה/רויטרס

בנאום שנשא לרגל "יום קודס" המונהג בעולם המוסלמי, הוסיף נסראללה: "אנו מסוגלים להפוך את חייהם של מיליוני ישראלים בכל רחבי ישראל לגיהינום אמיתי. אנו מסוגלים לשנות את פניה של ישראל. יש לנו מטרות בתוך פלסטין הכבושה, שאנו מסוגלים לפגוע בהן באמצעות ירי של מספר לא רב של טילים. חייהם של מיליונים יהפכו לגיהינום, ועשרות אלפי ישראלים ייהרגו".

המנהיג השיעי התייחס גם לתוכנית הגרעין של אירן, וטען כי מדובר בפרויקט למטרות שלום. "ישראל משקרת לכל העולם כפי שארצות הברית שיקרה לעולם בנושא הגרעין של עירק", אמר נסראללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully