וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "לא מעניין אותי מה עושה שר בזמנו הפנוי"

טל שלו

13.9.2012 / 14:44

שר החוץ לימד סניגוריה על חברו לסיעה, שר התיירות מיסז'ניקוב, בעקבות הדיווחים על אורח חייו הנהנתני. "הייתה התנפלות, אם מצלמים אדם במסיבה - מותר לו לשתות יותר ממים"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

"סטס מיסז'ניקוב הוא שר ביצועי מהטובים שיש בממשלה הזאת, אני לא מתכוון להתעניין במה שעושים השרים בזמנם הפנוי" - כך התייצב היום (חמישי) יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, לצד חבר סיעתו, שר התיירות, בעקבות שורת העדויות על אורח חייו הנהנתני.

"כשאני מתייחס לבני אדם, ובטח לשרים, זה קודם כל לפי התוצאות", המשיך ליברמן בתדרוך כתבים מדיניים. "מעולם לא התעניינתי במה עושה שר בזמנו החופשי, אלא בתוצאות שהוא מביא בזמן שהוא בעבודה. אם יש לי הסתייגויות, אני אגיד לו איפה שצריך להגיד", הסביר.

"כשמצלמים אדם במסיבה, הוא יכול לשתות יותר ממים"

יו"ר ישראל ביתנו דחה את הפרסומים, לפיהם נעדר מיסז'ניקוב מישיבת הממשלה שדנה בשחרור גלעד שליט, בשל בילוי שקיים באותה עת. לדבריו, "שמעתי הכחשה גורפת של השר לסיפור שהוא היה במסעדה, ובמקרה הזה אני חושב שיש לו גם תיעוד. אני מכיר את סטס 15 שנים, אני מסכים שדפוסי ההתנהגות שלו לא זהים לשל מוזס או אייכלר מיהדות התורה, אבל זה רחוק מאותם תיאורים ססגוניים שנשמעו בתקשורת".

ליברמן אף טען כי "הייתה פה התנפלות ושמחה לאיד, כחלק ממרדף אחרי הרייטינג", כשלדבריו ייתכן שהפרסומים נבעו מאינטרס אישי. "כשמצלמים אדם במסיבות פורים, הוא יכול להיות שמח ולשתות יותר ממים", הגן ליברמן על עמיתו, ותהה: "האם מישהו בדק מה המניע של האנשים שדיברו ומאיזה סיבות עשו זאת? אין דימיון בין מה שתואר לבין המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully