וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסז'ניקוב: "המאבטחים מספרים שקרים בגלל נקמה"

שר התיירות התייחס לראשונה לטענות מאבטחיו לשעבר על אורח חייו הנהנתני. "אחרי שעות עבודה מרובות אני אוהב לצאת עם חברים", אמר אך הדגיש כי מעולם לא ביקר במועדוני חשפנות

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב התייחס אתמול בערב (שלישי) לראשונה לטענות מאבטחיו לשעבר על התנהלותו. בדברים בכנס התאחדות המלונאים טען מיסז'ניקוב כי המאבטחים פוטרו מהשירות בגלל ליקויים חמורים בתפקודם. "מספרים מסכת של שקרים, זורקים רפש וזבל בגלל סיבה פשוטה - יצר נקמה", אמר השר. מיסז'ניקוב הוסיף כי "אין ספק שאני שר צעיר דינאמי, אחרי שעות עבודה מרובות אני אוהב לצאת עם חברים, לשבת ולשתות כוסית, אוהב לאכול, וגם ללכת לרקוד. בגיל 45 אני לא רוצה ללכת לישון בעשר בלילה". עם זאת הדגיש כי "מעולם לא השתכרתי בפרהסיה. מעולם לא ביקרתי במועדוני חשפנות למיניהם. זה פשוט שקר אחד גדול".

על הטענות כי לא נכח בישיבה על אישור עסקת שליט בגלל התנהלות זו אמר: "זה שהישיבה נמשכה עד שתיים בלילה ובאיזשהו שלב הלכתי הביתה, זה בעיה בשיקול דעת. ידעתי שההצבעה שלי בעד העסקה הועברה. כל השאר לא היה ולא נברא".

סטס מיסז'ניקוב שר התיירות בכנס ההתאחדות המלונאים, ספטמבר 2012. דרור עינב
על אי נוכחותו בישיבה שהחליטה על שחרור שליט אמר: "בעיה בשיקול דעת". מיסז'ניקוב/דרור עינב

מוקדם יותר אתמול הגיע השר לישיבה משותפת של ממשלת ישראל ובולגריה, סרב להגיב לטענות, אך אמר: "דבר אחד אני יכול לומר לכם – הגעתי הבוקר בזמן לעבודה ועברתי בדיקת ינשוף". ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום לסערה סביב שר התיירות. "היו בכתבה דברים מטרידים. שמענו את תגובת השר. צריך לחכות שיתבררו הדברים", אמר נתניהו.

בתחקיר שנערך בחדשות 2 חשפו לכאורה גורמי אבטחה את אורח חייו של השר, הכולל לטענתם התהוללות במועדוני לילה, השתכרות לעתים תכופות, פגיעה בעבודתו השוטפת וחשיפתו לסיכוני אבטחה. כמה מאבטחים טענו כי מיסז'ניקוב נעדר מישיבת הממשלה שבה אישרו השרים את העסקה לשחרורו של גלעד שליט משבי חמאס.

גורם שהיה מעורב בחשיפת הפרטים אודות התנהלותו של השר מיסז'ניקוב סיפר בתחקיר כי "הוא היה יוצא ממועדון ונכנס למכונית שיכור עם כמה בחורות. זה קרה המון פעמים, כמעט כל סוף שבוע ולכל אורכו. יש מצבים שהוא פשוט היה יוצא מתנדנד מהרכב, ואתה רואה את הבנאדם, והוא שיכור". הגורם טען כי שר החוץ, אביגדור ליברמן, הכיר את אורח חייו של השר ממפלגתו, ולא היה מרוצה ממנו. "יו"ר המפלגה שלו מאוד כועס על זה", סיפר אחד הגורמים.
(עדכון ראשון: 20:41)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully