וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסז'ניקוב: "הגעתי בזמן לעבודה ועברתי בדיקת ינשוף"

טל שלו ופנחס וולף

11.9.2012 / 13:10

יום למחרת הפרסום בחדשות 2, לפיו שר התיירות נוהג להשתכר ולבלות במועדוני לילה תוך פגיעה בעבודתו, סירב מיסז'ניקוב להתייחס לטענות המאבטחים על התנהלותו

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, סירב להתייחס הבוקר (שלישי) לטענות מאבטחיו, שפורסמו אתמול בחדשות ערוץ 2, אודות התנהלותו ובילויו הליליים. הוא הגיע הבוקר לישיבת ממשלה משותפת של ממשלת ישראל ובולגריה ואמר כי יתייחס בהמשך לטענות, אך הוסיף: "דבר אחד אני יכול לומר לכם – הגעתי הבוקר בזמן לעבודה ועברתי בדיקת ינשוף (המכשיר המשטרתי שבודק רמת אלכוהול בדמם של נהגים - ט"ש)".

בתחקיר שנערך בחדשות 2 חשפו לכאורה גורמי אבטחה את אורח חייו של השר, הכולל לטענתם התהוללות במועדוני לילה, השתכרות לעתים תכופות, פגיעה בעבודתו השוטפת וחשיפתו לסיכוני אבטחה. כמה מאבטחים טענו כי מיסז'ניקוב נעדר מישיבת הממשלה שבה אישרו השרים את העסקה לשחרורו של גלעד שליט משבי חמאס.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב בוועידת התיירות בירושלים, מרץ 2011. מגד גוזני
עבר בדיקת שיכרות. שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב/מגד גוזני

יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, ח"כ יצחק וקנין (ש"ס), אמר בעקבות הפרסומים על התנהלות שר התיירות כי "על פניו הדברים נראים לא טוב בכלל, אך יש הכחשה גורפת. אם זה יגיע לוועדת האתיקה, נדון בנושא ונשמע את הצדדים". וקנין הוסיף: "כאדם דתי, אם הייתי שומר ראשו של שר, והייתי צריך להיכנס לבילוי עם חשפניות - הייתי מתפטר למחרת ולא נכנס למקום. לא יכול להיות שאמכור נשמתי לשטן". לדבריו, הוא שוחח עם גורם ביחידה לאבטחת אישים שטען כי המאבטחים לא היו צריכים לספר על האירועים לכלי תקשורת, כיוון שמדובר בהפרת כללי האתיקה לפיהם הם פועלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תנועת אומ"ץ: על המבקר והיועמ"ש לבדוק הטענות

בעקבות פרסום התחקיר וההדים שעוררה חשיפת התנהלותו לכאורה של השר, הגישה הבוקר תנועת אומ"ץ תלונות ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ולמבקר המדינה, יוסף שפירא, "על התנהלותו הלא ראויה של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב". במכתב שהפנו לווינשטיין ציינו אנשי התנועה כי "אנו מבקשים לעדכנך כי בשעתו הגשנו תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בחשד לביצוע מעשים פליליים, ועד כה לא נסתיים הבירור בתלונה זו".

גורם שהיה מעורב בחשיפת הפרטים אודות התנהלותו של השר מיסז'ניקוב סיפר בתחקיר כי "הוא היה יוצא ממועדון ונכנס למכונית שיכור עם כמה בחורות. זה קרה המון פעמים, כמעט כל סוף שבוע ולכל אורכו. יש מצבים שהוא פשוט היה יוצא מתנדנד מהרכב, ואתה רואה את הבנאדם, והוא שיכור". הגורם טען כי שר החוץ, אביגדור ליברמן, הכיר את אורח חייו של השר ממפלגתו, ולא היה מרוצה ממנו. "יו"ר המפלגה שלו מאוד כועס על זה", סיפר אחד הגורמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully