וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראש וגם לזנב: החיות בספארי נהנות ממאכלי החג

צוות המטפלים בגן החיות החליט לגוון את התפריט של בעלי החיים, ולתת להם טעימה מהשנה החדשה. דוברת הספארי: "העשרות כאלה ממלאות את זמנן של החיות ויוצקות תוכן רב לחייהן"

צילום: באדיבות הספארי ברמת גן, עריכה: יותם בן-דוד

בספארי ברמת גן החליטו להמתיק הבוקר (חמישי) את השנה החדשה עבור דיירי המקום, ולהעשיר את התפריט שלהם במאכלי החג. לפני הגחתם של הדובים, החוטמנים וגיריות הדבש מבתי הלילה שלהם, הכין להם צוות המטפלים של גן החיות הפתעה בחצר - ערימות מסודרות בקפידה של תפוחים ורימונים מצופים בדבש.

דוברת הספארי, שגית הורוביץ, הסבירה כי "העשרות כאלו ממלאות את זמנם של בעלי החיים ויוצקות תוכן רב לחייהם". לדבריה, "בניגוד ליום רגיל, הם יוצאים לחצר ויש להם תעסוקה רבה שמשעשעת ומשמחת אותם מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עברו קרוב לשעתיים עד שסיימו לאכול ולהשתובב". הדובים בספארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הורוביץ מספרת כי "בשנים האחרונות המטפלים משקיעים מחשבה רבה בנושא זה, ואין ספק שהעשרות אלו תורמות רבות לבעלי החיים וגורמות להם להיות בריאים וחיוניים יותר". היא מעידה כי הדובים נדהמו למראה המאכלים. "הם התחילו ללקק ולהתלקק, ועברו קרוב לשעתיים עד שהם סיימו לאכול ולהשתובב", סיפרה.

לדברי הורוביץ, "גם החוטמנים גילו התעניינות, ואחת המטפלות אף האכילה אותם בכף. כך גם הגיריות, שרגילות לרדות דבש גם בטבע בזכות פרוותן, שמגינה עליהן מפני הדבורים". ועל כך יש לברך – שנהיה לראש וגם לזנב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully