וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטוף יהודי-אמריקאי בפקיסטן: "נתניהו, עזור לי"

12.9.2012 / 23:14

בסרטון שפרסם אל-קאעדה פונה וורן וינשטיין, שנחטף לפני כשנה בעיר לאהור לראש הממשלה "כיהודי ליהודי", לאחר שלטענתו נשיא ארה"ב אובמה אינו מוכן להיענות לדרישות הארגון

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: טל רזניק

וורן וינשטיין, עובד סיוע יהודי-אמריקאי, שנחטף על ידי אל-קאעדה בפקיסטן לפני למעלה משנה, מבקש מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעזור להביא לשחרורו - כך דיווח היום (רביעי) אתר SITE העוקב אחר אתרים איסלמיים.

בסרטון שפורסם, טוען וינשטיין כי נשיא ארה"ב, ברק אובמה, לא התעניין במקרה שלו וסירב להיענות לדרישות הארגון. "לפיכך, כיהודי, אני פונה אליך, ראש הממשלה נתניהו, ראש מדינת ישראל היהודית, כיהודי ליהודי, בבקשה להתערב לטובתי, לפעול עם המוג'הידין ולקבל את דרישותיהם כדי שאוכל להשתחרר ולשוב למשפחתי, לראות את אשתי, את ילדיי ואת נכדיי שוב", אומר וינשטיין בסרטון שפרסם אל-קאעדה.

וינשטיין, יהודי אמריקאי בן 70 הלוקה בלבו וסובל גם מאסתמה, עבד בעיר לאהור במשך מספר שנים כיועץ של חברות בתעשיית מוצרי החלב ובתחום האבנים היקרות.
הוא נחטף בעיר שבמרכז פקיסטן באוגוסט 2011.

בחודש מאי פנה וינשטיין, שנחטף ימים ספורים לפני שהיה אמור לשוב לארה"ב, לאובמה בסרטון דומה, אז ציין כי חייו תלויים בו. "אני מקבל את כל התרופות שלי וזוכה לטיפול, והייתי רוצה לפנות לנשיא אובמה ולבקש ממנו בתחינה, שיקבל בבקשה את הדרישות של המוג'הידין. חיי בידיך, אדוני הנשיא. אם תקבל את הדרישות - אני אחיה, אם לא תקבל את הדרישות, אז אמות. חשוב שתקבל את הדרישות ושתפעל במהירות וללא עיכוב", אמר אז.

בחודש דצמבר בשנה שעברה הכריז מנהיג אל-קאעדה איימן אל זוואהירי כי ארגונו אחראי לחטיפתו של האזרח האמריקאי, ודרש את שחרורם של כל העצורים בשל קשר לאל-קאעדה או לטליבן הכלואים בארה"ב. הוא אף דרש את סיום המתקפות האוויריות של ארה"ב ובנות בריתה נגד חמושים בפקיסטן, אפגניסטן, תימן, סומליה ועזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully