וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החטוף היהודי בפקיסטן התחנן לאובמה: "חיי בידך"

9 חודשים לאחר חטיפתו, פרסם אל-קאעדה סרטון בו נראה וורן וויינסטיין, קבלן יהודי-אמריקאי בן 70 שנחטף בלאהור, כשהוא מקריא מסר מוכתב משוביו: "קבלו את דרישות המוג'הדין"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק)

עדות מצמררת מהשבי: תשעה חודשים אחרי שנחטף בעיר לאהור בפקיסטן, פרסם הלילה (שני) ארגון אל-קאעדה סרטון בו נראה ומדבר וורן וויינסטיין, יהודי אמריקאי בן 70 הלוקה בלבו וסובל גם מאסתמה, שעבד בעיר במשך מספר שנים כיועץ של חברות בתעשיית מוצרי החלב ובתחום האבנים היקרות. בסרטון נראה וויינסטיין - שנחטף ימים ספורים לפני שהיה אמור לשוב לארה"ב - מתחנן על חייו ופונה אישית אל נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

"שמי הוא וורן ויינסטיין", הוא אומר בסרטון, "אני רוצה שאשתי איליין תדע שאני בסדר. אני מקבל את כל התרופות שלי וזוכה לטיפול, והייתי רוצה לפנות לנשיא אובמה ולבקש ממנו בתחינה, שיקבל בבקשה את הדרישות של המוג'אהידין. חיי בידיך, אדוני הנשיא. אם תקבל את הדרישות - אני אחיה, אם לא תקבל את הדרישות, אז אמות. חשוב שתקבל את הדרישות ושתפעל במהירות וללא עיכוב".

"לא יהיה שום רווח כתוצאה מעיכוב", הוא מוסיף ומקריא את הטקסט שהוכתב לו, "זה רק יהפוך את הדברים לקשים יותר עבורי. אני יודע שיש לך (לאובמה) שתי בנות שאתה נהנה מהן. אתה איתן, אתה מבלה איתן, אבל אני מרגיש שלא איכפת לך מהבעיה שלי או מהצרכים שלי, ושאתה לא מקדיש תשומת לב
ולא רואה חשיבות במצבי. אני אזרח אמריקאי, עבדתי בשירות הציבורי עבור ממשלת ארה"ב, וכפרופסור בסוכנות לפיתוח בינלאומי, כמנהל בארגון בחיל השלום משך שנים רבות, כך ששירתתי רבות את ארצי, ואני מקווה שארצי תדאג לי כעת ותשמור עליי ותקבל את דרישות המוג'אהידין. אם תגיב להם, אז אני אחיה, ובתקווה אתאחד עם משפחתי וגם אהנה מילדיי, משתי בנותיי, כפי שאתה נהנה משתי בנותיך, אבל חשוב מאוד שתפעל מהר, וכעת אני ממתין לתגובתך".

בסרוטן שפירסם בדצמבר האחרון איימן א-זוואהירי, מנהיג אל-קאעדה, צוינו הדרישות בתגובה לשחרורו של וויינסטיין: הפסקת התקיפות האמריקאיות בפקיסטן, באפגניסטן, בתימן ובסומליה, ושחרור כל העצורים חברי אל-קאעדה והטליבן ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully