וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בצפון: תושב מכר בן 30 נורה למוות

קובי מנדל

12.9.2012 / 22:16

חוקרי תחנת עכו שהוזעקו לזירת הירי פתחו בחקירת נסיבות האירוע. האיש מוכר מתחום האלימות וסחר באמצעי הלחימה, ובמשטרה מעריכים כי הרקע למעשה הוא סכסוך בין עבריינים

תושב מכר שבצפון, בן 30 המוכר למשטרה, נורה הערב (רביעי) למוות ברחוב בכפרו. הוא נפגע בפלג גופו העליון וצוות של מגן דוד אדום ביצע בו פעולות החייאה. הוא פונה לבית החולים בנהריה, שם מת מפצעיו.

חוקרי תחנת עכו שהוזעקו לזירה פתחו בחקירת נסיבות האירוע. האיש מוכר מתחום האלימות וסחר באמצעי הלחימה, ובמשטרה מעריכים כי הרקע לירי הוא סכסוך בין עבריינים.

חשד לרצח בכפר מכר, צעיר נורה למוות. פאנט
ההרוג מוכר למשטרה. זירת הרצח, הערב/פאנט

ביום ראשון האחרון נדקרה למוות תושבת טירה בת 22. הצעירה, אימאן עבד אל חי, פונתה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קשה כשעל גופה מספר סימני דקירה. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותה.

אחיה בן ה-19 של אל חי, גם הוא תושב טירה, נעצר בליל הרצח כאשר שוטט ברחובות העיר. האח הודה בחקירתו בביצוע המעשה, אשר לטענתו בוצע על רקע ויכוח שפרץ בין השניים.

באותו ערב נורה למוות צעיר תושב גבעת שמואל בן 28 המוכר למשטרה, בסמטת האילנות בעיר, בעת ששהה ברכבו. תושבי הרחוב סיפרו כי לאחר ששמעו יריות הזעיקו את כוחות המשטרה. אחרים סיפרו כי חשבו תחילה שמדובר בנפצים, אך משראו את ניידות המשטרה ומד"א הבינו שמדובר בירי. אחד השוטרים שהגיעו לזירת האירוע סיפר כי מגופת הנרצח עלה ש"עשו לו ממש וידוא הריגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully