וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבית שאן: דקר אשתו למוות וניסה להתאבד

קובי דוד

27.8.2012 / 1:00

הגבר, בן 35, חשוד שדקר את אשתו לעיני שניים מילדיהם. הוא נעצר לאחר ששתה בנזין ושפך על עצמו מהחומר הדליק במטרה לשים קץ לחייו. מפקד תחנת בית שאן: "משפחה נורמטיבית"

צילום: שגב דהן – ג'יליס, עריכה: גדי וינסטוק

תושב בית שאן כבן 35 נעצר הלילה (שני) בחשד שרצח את אשתו בדקירות סכין בביתם וניסה להתאבד באמצעות שתיית בנזין ושפיכת החומר הדליק על גופו, כדי להצית עצמו. שוטרי תחנת בית שאן שהוזעקו למקום מנעו את ההצתה ועצרו את החשוד בכניסה לביתו.

צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הבעל לבית החולים העמק בעפולה, כשמצבו מוגדר בינוני והוא צפוי להיחקר בשעות הקרובות. לבני הזוג שלושה ילדים משותפים, ועל פי החשד האישה נדקרה לעיני שניים מילדיה ומתה מפצעיה זמן קצר לאחר מכן.

הבעל נעצר לפני שש שנים בחשד שהיכה את אשתו

מפקד תחנת משטרת בית שאן, סגן ניצב רן אופיר, סיפר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית שאינה מוכרת לגורמי הרווחה". עוד נודע כי האישה הגישה תלונה נגד הבעל לפני שש שנים, ובעקבותיה נעצר הבעל והוגש נגדו כתב אישום. עוד סיפר סנ"צ אופיר, כי בבעלות הבעל מסעדת מזון מהיר המוכרת ברחבי העיר.

חברו של החשוד ברצח סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי "בית שאן המומה וכואבת, מדובר במשפחה מוכרת ומוערכת מאוד. אנחנו עדיין לא מעכלים את הטרגדיה. בעוד מספר שעות הילדים צריכים להגיע לבית הספר לרגל תחילת שנת הלימודים, אך לצערנו הגדול לא יהיה מי שישלח אותם", הסביר. "זה פשוט בלתי נתפס".

לקריאה נוספת
חשד: תושב נשר רצח את אשתו, פצע את בנה - והתאבד
חשד לרצח והתאבדות: בני 80 נמצאו ירויים בנתניה
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו מתים בדירה בראשל"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully