וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 28 נורה למוות ברכבו בבת ים

9.9.2012 / 22:34

הצעיר נורה בעת ששהה ברכבו, מסוג טויוטה, ברחוב סמטת האילנות בעיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

חשד לרצח בבת ים: צעיר תושב גבעת שמואל בן 28 נורה הערב (ראשון) בסמטת האילנות בעיר בעת ששהה ברכבו, מסוג טויוטה. ההרוג מוכר למשטרה ככל הנראה מעבירות בתחום ההימורים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות הירי, שאינן ברורות כעת.

תושב גבעת שמואל בן 28 המוכר למשטרה נורה למוות בבת ים, ספטמבר 2012. בן קלמר
הצעיר נורה בעת ששהה ברכבו. זירת הרצח, הערב/בן קלמר

תושבי הרחוב סיפרו כי לאחר ששמעו יריות הזעיקו את כוחות המשטרה. אחרים סיפרו כי חשבו תחילה שמדובר בנפצים, אך משראו את ניידות המשטרה ומד"א הבינו שמדובר בירי.

אחד השוטרים שהגיעו לזירת האירוע סיפר כי מגופת הנרצח עולה ש"עשולו ממש וידוא הריגה". לדבריו, לגופו של הצעיר נורו ארבעה כדורים. כוחות של ימ"ר מרכז וממשטרת ראשון לציון הגיעו לזירת האירוע. מפקד מחוז תל אביב במשטרה, ניצב אהרון אקסול, הגיע אף הוא למקום. נבדק קשר בין המקרה למקרי רצח נוספים שאירעו באזור לאחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מקום הירי בבת ים

מוקדם יותר הערב פתחו אלמונים באש לעבר רכבו של אדם המוכר למשטרה ברחוב פינקלשטיין ברחובות. מהירי לא היו נפגעים. כוחות של משטרת תחנת רחובות הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

תושב גבעת שמואל בן 28 המוכר למשטרה נורה למוות בבת ים, ספטמבר 2012. בן קלמר
השכנים חשבנו תחילה שמדובר בנפצים/בן קלמר

לפני כשלושה שבועות נדקר למוות תושב עפולה במהלך קטטה שפרצה בשכונת אבן גבירול בגבעת המורה בעיר. הנרצח, בן 53 המוכר למשטרה, נדקר בכל חלקי גופו ופונה במצב אנוש לבית החולים העמק בעפולה - שם נקבע מותו. שני בניו נפצעו באורח קל ונעצרו. בנוסף, נעצרו שני בני אדם נוספים בחשד למעורבות בקטטה.

יום קודם לכן נורה למוות גבר בן 32 ברחוב בצרה ביפו. האיש, תושב יפו המוכר למשטרה, נפצע תחילה באורח קשה לאחר שנפתחה לעברו אש על ידי מתנקש או מתנקשים, ופונה על ידי שכנים לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון בחולון, אך כעבור זמן קצר מת מפצעיו. כוחות של משטרת מרחב יפתח, בפיקודו של ניצב-משנה דוד גז, הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע ולחפש אחר החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully