וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז לנתניהו: "ממי אתה מפחד, מאירן או מאובמה?"

פנחס וולף

12.9.2012 / 14:36

בנאומו במליאת הכנסת, תקף יו"ר האופוזיציה את ראש הממשלה והאשים אותו בדרדור היחסים עם הממשל האמריקני. מופז אף התייחס להדלפות מהקבינט וכינה את ההתנהלות "שוק פרוץ"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שאול מופז (קדימה), תקף הבוקר (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע יחסי ישראל-ארצות הברית והטענות על הדלפות מישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני בנושא אירן. "מי היא האויבת הגדולה שלנו - ארצות הברית או אירן?", הפנה מופז שאלה לנתניהו בנאומו במליאת הכנסת. "ממי אתה מפחד יותר - מאחמדינג'ד או מאובמה? את השלטון של מי חשוב לך יותר להחליף – זה שבוושינגטון או זה שבטהרן? הסבר לנו, אדוני ראש הממשלה - מהם הקווים האדומים שלך בניהול המשבר עם הממשל האמריקני? עד היכן אתה מוכן לדרדר את היחסים בין שתי המדינות? האם יש קווים כאלה?".

שאול מופז במליאה. עומר מירון
תקף את נתניהו בעניין ההדלפות. מופז/עומר מירון

בהתייחסו לאפשרות התקיפה באירן, אמר מופז כי מעולם, בכל שנות קיומה של מדינת ישראל, תופי המלחמה לא עבדו שעות נוספות כמו בימים אלה. "זו ממשלה שלא רק מנהלת מדיניות מופקרת בנושאים החברתיים, הכלכליים, המדיניים והביטחוניים, אלא גם מתנהלת באופן מופקר", הוסיף.

"קודש הקודשים הפך לשוק של הפקרות"

בנוגע להדלפות מהקבינט, אמר יו"ר האופוזיציה: "אני מבקש לדעת, כיצד הפכו ישיבות הקבינט המדיני-ביטחוני – אחד הפורומים החשובים, האינטימיים והדיסקרטיים ביותר במדינת ישראל - לזירת הדלפות של חומרים סודיים? כיצד הפך קודש הקודשים של מדינת ישראל לשוק פרוץ של הפקרות?".

כמו כן, התייחס מופז לדרישתו של נתניהו כי חברי הקבינט ייבדקו בפוליגרף, ופנה אליו: "האם אתה מוכן להיבדק בבדיקה פורמלית של שירות הביטחון הכללי ולהשיב על שתי שאלות - האם הדלפת באופן מגמתי חומרים רגישים ומסווגים על מנת להגביר תמיכה ציבורית בפעילות צבאית? האם העברת לגורמים שאינם מוסמכים לכך, כהגדרתם בחוק העונשין, מידע שאסור להם להחזיק בו? לך להיבדק! הפקד את התוצאות בידי יושב ראש הכנסת ותן להם פומבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully