וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתולים בצמרת: גידל 6 טיגריסים על גג ביתו בתאילנד

בעיירה סמוכה לבירה בנגקוק גידל אדם את החתולים הפראיים, ולשוטרים המופתעים ענה כי מדובר בצאצאים לזוג טיגריסים שהוא בעליהם החוקיים. "זו עדיין עבירה, פה זה לא גן חיות"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

במחוז פטנום תנאי שבתאילנד רגילה המשטרה המקומית להיתקל מדי פעם בעבריינים שמגדלים חיות על גגות בתיהם באופן בלתי-חוקי. עם זאת, עושה רושם שהפעם גם השוטרים לא היו מוכנים לפגישה עם שישה טיגריסים שהוחזקו במכלאות על גג בניין מגורים, בעיירה הסמוכה לבירה בנגקוק.

חוקרת חיות טבע מטעם הרשויות במדינה, הסבירה כי "בשלב זה אנו צריכים לוודא לאיזה מין הם שייכים, כדי לראות אם מקורם אכן בתאילנד, משום שייתכן שהם מאינדונזיה". בנוסף לעבירת ההברחה מצד המגדלים, אם יימצא כי מקור החתולים הפראיים אינו בתאילנד - הם יישלחו לאבחון מיידי. "אם הם לא מאינדונזיה, נסיק מכך שהם יובאו מחוץ לאזורנו".

להפתעת השוטרים, האדם שגידל את הטיגריסים סיפר כי הוא רשום כבעליהם החוקיים של שני ההורים, שבהמשך הביאו לעולם ארבעה גורים. גורם ממחלקת משאבי הטבע המחוזית אמר: "איננו יכולים לזהות חלק מהטיגריסים, כך שאנו לא מאמינים שמדובר בצאצאים".

מעבר לספקות בטענה כי מדובר בצאצאים, הסביר הגורם כי "גם אם אכן הדבר, זו עדיין פעולה בלתי חוקית, משום שאף חוק לא מתיר רבייה של נמרים. פה זה לא גן חיות". בקרוב צפויים גורמי הרשויות להעביר את הטיגריסים למקום אחר, כזה שיאפשר תנאי גידול אופטימליים לחתולי הפרא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully