וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: טיגריס הרג מטפלת בגן החיות בקלן - ונורה

25.8.2012 / 19:45

כפי הנראה, הטיגריס הצליח לחצות את הגדר שלא נסגרה כראוי. מנהל גן החיות הגיע למקום וירה בחיה למוות, אולם המטפלת כבר לא הייתה בין החיים: "היום הנורא בקריירה שלי"

צילום:רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו

טרגדיה בגרמניה: טיגריס תקף הבוקר (שבת) את אחת המטפלות בגן החיות בעיר קלן והרג אותה – כך נמסר מדוברות גן החיות. לאחר התקיפה, נורה הטיגריס למוות על ידי מנהל גן החיות. מבדיקה ראשונית עולה כי האזור המגודר בו הוחזק הטיגריס לא היה סגור כראוי, וכך התאפשר לחיה להתפרץ החוצה ולתקוף בשיניה את המטפלת.

מנהל גן החיות, תאו פייגל, ירה בטיגריס מאחד הגגות הסמוכים למקום התקיפה על מנת לאפשר אליו גישה ולנסות להציל את חייה של העובדת. לאחר מכן, פינו כוחות משטרה את המבקרים מהאזור, אולם בהמשך היום נפתח שוב גן החיות לקהל הרחב.

"זהו ללא ספק היום הנוראי ביותר בקריירה שלי", אמר פייגל לעיתונאים מחוץ לגן החיות המפורסם, שנוסד בשנת 1860. "איבדנו היום מטפלת שהותקפה על ידי טיגריס זכר. כפי הנראה, התקיפה התאפשרה בגלל טעות אנוש. מתוך כבוד למשפחה, לא נפרסם את שם ההרוגה", אמר פייגל, "לא הייתי בגן החיות בזמן התקיפה, אבל הגעתי אחר כך ויריתי בטיגריס כך שנוכל להיכנס ולהסתכל. באותו זמן העובדת כבר לא הייתה בין החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully