וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחת התינוק שנפצע בתאונה: "רוצים לאמצו"

קובי מנדל

12.9.2012 / 0:03

צו אפוטרופסות הוצא לבן השנה שנותר לבדו בבית החולים לאחר התאונה בכביש הסרגל, בכוונה למסרו למשפחה אומנת בצפון. כדי לאמצו יצטרכו קרוביו לפנות לבית המשפט לענייני משפחה

בני משפחתו של התינוק התינוק בן השנה שנותר בחיים מהתאונה הקטלנית שאירעה שלשום בכביש הסרגל הודיעו אמש (שלישי) כי ברצונם לאמצו. מדובר בסבו של התינוק מצד אביו, ודודו מצד אמו, שמעוניינים באימוץ, כל אחד בנפרד.

מבית החולים רמב"ם, בו מאושפז בן השנה, נמסר לוואלה! חדשות כי הוצא צו אפטרופסות לתינוק עבור משפחה אומנת בצפון. "אם מחר תגיע פקידת סעד עם צו אפוטרופסות זמני, על בית החולים יהיה למסור את התינוק לידיה כדי להעבירו למשפחה האומנת. בעקבות הודעת השניים, הסב והדוד, על רצונם לאמץ את התינוק, יהיה עליהם לעתור לבית המשפט לענייני משפחה, ולבקש כל אחד בנפרד צו אפוטרופסות על הילד", מסר גורם בבית החולים לוואלה! חדשות. בינתיים, התינוק נשאר בבית החולים, ומבחינת רפואית הוא מוכן לשחרור.

בתאונה הקשה נהרגה אמו של הפעוט, אחיו בן החמש וגבר נוסף. עד אתמול בשעות הערב לא הגיע איש לבקרו ביחידה לטיפול נמרץ בה אושפז, אלא שאז הגיעו בני משפחתה של האם למיטת התינוק. האם, במקורה ביפו, התגוררה בעשר השנים האחרונות ביישוב יפיע שליד נצרת.

תאונת דרכים סמוך לקיבוץ מגידו: שלושה נהרגו. שלומי גבאי
נהג הטרקטור נשאר במעצר. זירת התאונה/שלומי גבאי

שלשום הורה בית משפט השלום בנצרת להאריך עד יום חמישי את מעצרו של סיף כחילי סעאידה, נהג הטרקטור שהתנגש ברכב שבו נסעו שלושת ההרוגים. סעאידה, שנפצע גם הוא באורח קל, חשוד בעבירות של הריגה, חבלה של ממש ואי-ציות לתמרור זכות קדימה.

עורך דינו, יוסף יעקב, אמר אתמול כי החשוד טוען "שהוא נקלע לסיטואציה בעל כורחו". בנוגע לחשד לפיו דיבר בטלפון הסלולרי בשעת התאונה, ענה עורך הדין כי הוא שולל את הטענה וישנן עדויות שיכולות להוכיח זאת. דודו של החשוד, מחמוד סעאידה, סיפר כי "מדובר בילד טוב עם לב זהב. אנחנו קיבלנו את ההודעה על כך בהלם ותדהמה. משפחתו מתקשה לעכל את הטרגדיה, ובהזדמנות זו אנו שולחים את תנחומינו למשפחת הנספים".

עוד בנושא
התינוק הפצוע: מרכזיית רמב"ם קרסה מפניות לאמצו
יממה לאחר שנפצע בתאונה: קרובי התינוק הגיעו לבקרו
אבל בבית משפחת ההרוג בכביש הסרגל: "כל הכפר בהלם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully