וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר שנפצע בתאונה: קרובי התינוק הגיעו לבקרו

קובי דוד וקובי מנדל

10.9.2012 / 19:02

בני משפחתה של אמו, שנהרגה בתאונה הקטלנית בכביש הסרגל, הגיעו למיטת התינוק בבית החולים רמב"ם, לאחר ששהה שם ללא כל בן משפחה שידאג לשלומו. הוארך מעצר נהג הטרקטור הפוגע

צילום: שלומי גבאי, ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל, טל רזניק, קריינות: אביב אברמוביץ'

יממה לאחר התאונה בכביש הסרגל הגיעו היום (שני) לראשונה בני משפחה לבקר את התינוק שאושפז בבית החולים רמב"ם, לאחר שנפצע קל בתאונה בה נהרגו שלושה בני אדם, בהם גבר, ילד בן חמש ואמו של התינוק. המצב המשפחתי הסבוך בביתו הביא לכך שהתינוק שהה עד כה לבדו בבית החולים, מוקף ברופאים וללא אף בן משפחה שדואג לשלומו.

עם זאת, מבקרי התינוק אינם נמנים על המעגל המשפחתי הקרוב, ובשירות הסוציאלי של בית החולים פועלים למצוא לתינוק תכנית אימוץ לאחר שחרורו, שפרטיה יתבהרו מחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יממה לאחר שאושפז, הגיעו קרוביו לבקרו. התינוק ברמב"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך

למיטת התינוק הגיעו קרובי משפחתה של אמו, במקורה ביפו, אשר התגוררה בעשר השנים האחרונות ביישוב יפיע שליד נצרת. מוקדם יותר, כאשר הופתע צוות הרופאים ברמב"ם מהעובדה שהתינוק נותר לבדו באשפוז, נמסר מבית החולים כי "עדיין אין זיהוי רשמי של התינוק ונעשית פעולה מאוד רגישה לאתר את המשפחה ולשכנע אותה להגיע לבית החולים". עוד נמסר כי גם המשטרה הייתה מעורבת בניסיונות השכנוע.

מנהל המחלקה ד"ר רן שטיינברג אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מצבו לא פשוט". עם זאת, לדברי ד"ר שטיינברג, פציעתו לא תשליך לגבי עתידו ואין כל מניעה רפואית לשחררו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאונת דרכים קטלנית בכביש הסרגל, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
זיהוי גופת אמו של התינוק הושלם. זירת התאונה, אתמול/שלומי גבאי

התינוק הועבר היום למחלקה הכירורגית בתום טיפול ביחידה לטיפול נמרץ, אליה פונה אמש, כאשר מבית החולים נמסר כי עבר עליו לילה שקט. בתוך כך, הושלם היום הליך זיהוי גופת אמו בידי קציני הנפגעים של אגף התנועה.

מוקדם יותר הותר לפרסום שמו של הגבר שנהרג בתאונה - סעיד עסלי, תושב כפר קרע. הליך זיהוי גופתו של הילד בן החמש נמשך. גורמים המכירים את משפחתו של עסלי, מסרו לוואלה! חדשות כי בני משפחתה של האישה מתגוררים עדיין ביפו, אולם "הם אינם מכירים בה ומתנערים ממנה". בתוך כך, התברר כי ההרוגה לא היתה נשואה להרוג סעיד עסלי, נשוי ואב לילדים, אשר קרוביו סיפרו כי הם לא מכירים את זהות האישה שנהרגה עמו.

נהג הטרקטור חשוד בהריגה: "נקלע לסיטואציה בעל כורחו"

בתוך כך, האריך בית המשפט השלום בנצרת האריך היום בשלושה ימים את מעצרו שלסיף כחילי סעאידה, נהג הטרקטור שהתנגש אתמול ברכב בו נסעו שלושת ההרוגים בכביש הסרגל. סעיאדה, שנפצע גם הוא באורח קל, נחשד בעבירות של הריגה, חבלה של ממש ואי-ציות לתמרור זכות קדימה.

תאונת דרכים קטלנית בכביש הסרגל, ספטמבר 2012. שלומי גבאי
עורך דינו של נהג הטרקטור טוען כי לא שוחח בטלפון הסלולרי בעת ההתנגשות. זירת התאונה בכביש הסרגל, אתמול/שלומי גבאי

עורך דינו של סעאידה, עורך הדין יוסף יעקב, סיפר לוואלה! חדשות כי "מרשי טוען שהוא נקלע לסיטואציה בעל כורחו". באשר לחשד לפיו דיבר בטלפון הסלולרי בשעת התאונה, ענה עורך הדין כי הוא שולל את הטענה וישנן עדויות שיכולות להוכיח זאת. דודו של החשוד, מחמוד סעאידה, סיפר כי "מדובר בילד טוב עם לב זהב. אנחנו קיבלנו את ההודעה על כך בהלם ותדהמה". לדבריו, "משפחתו מתקשה לעכל את הטרגדיה, ובהזדמנות זו אנו שולחים את תנחומינו למשפחת הנספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully